|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Daar ben ik het mee eens. Wel is het zo dat hoogstwaarschijnlijk alle copyrights op Rimski/Korsakov allang verlopen zijn dus mag iedereen het gebruiken. Stel je voor R/K met een gabberbeat..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
vertel dat maar eens aan de makers van zo een spot, die kijken alleen maar naar het geld en naar de originaliteit van hun spot, al vind ik het niet bijster origineel om een klassiek stuk te verneuken. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
quote: JAAa, Hakkuh. Heiligschennis. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Trouwens nu dat ik er over nadenk was er ooit een house versie van O Fortuna! van Orff.....ergens in 90/91... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dat doet me eraan denken, In the hall of the mountain king is ook weleens uitgebracht in een gabberversie, en al die domme gabbers maar denken: Laue beat man, strak man, en dat terwijl het gewoon wreed geript was. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Of Grieg die in een gabberversie verneukt wordt. |
|
zal wel meer zo zijn zeker dat men dingen ript in het house/gabber/techno gebied? ik vind het alleen erg zielig dat men dit doet, is ongeveer net hetzelfde als met AAF die hun eerste singel uitbrachten en dat was dan een cover van MJ, niet echt origineel moet ik zeggen. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
quote:Dat zegt Rasputin ja. Walgelijk. |
|
quote: Ik lag wel in een deuk toen ik die clip zag...... Grtz Chelman KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hmm... mijn ma heeft hier nog wel wat Handel cd's liggen... zal eens kijken of ik het desbetreffende nummer kan vindne.. |
|
quote: Was dat niet van Peer Gynt? Ben niet zo bekend met Grieg. |
|
Ja, da's van Peer Gynt. Peer Gynt heerst. |
|
quote: Nee dan de versie van Apocalyptica! Die heerscht!!! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Het toneelstuk is erg leuk. Mijn ouders hebben het laatst opgevoerd. |
|
Ik heb het stuk nog nooit gezien, ken alleen de muziek. |
|
quote: Ik heb het stuk al, maar als je de hele versie hebt (dus niet alleen het stukje waar ik achter vroeg) is dat ook leuk... As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |