IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : levis Vorige pagina
Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 03-03-2002 22:54 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 3 maart 2002 22:51 schreef Chelman het volgende:
was een reclame voor CMG, volgens mij was het stuk van Rimski/Korsakov, Flight of the Bumblebee

Grtz
Chelman


Ah, dank, die was het inderdaad, nu je het zegt, weet ik het ineens weer. Iig vind ik gewoon niet dat ze zoiets hadden moeten doen, als ze het erbij vonden passen had ze dan de originele versie laten gebruiken, want dit kan toch echt niet. Zo'n mooi klassiek stuk zo gruwelijk verneuken.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-03-2002 22:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2002 22:54 schreef Rasputin het volgende:
Ah, dank, die was het inderdaad, nu je het zegt, weet ik het ineens weer. Iig vind ik gewoon niet dat ze zoiets hadden moeten doen, als ze het erbij vonden passen had ze dan de originele versie laten gebruiken, want dit kan toch echt niet. Zo'n mooi klassiek stuk zo gruwelijk verneuken.


Daar ben ik het mee eens. Wel is het zo dat hoogstwaarschijnlijk alle copyrights op Rimski/Korsakov allang verlopen zijn dus mag iedereen het gebruiken. Stel je voor R/K met een gabberbeat.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 03-03-2002 22:57 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

vertel dat maar eens aan de makers van zo een spot, die kijken alleen maar naar het geld en naar de originaliteit van hun spot, al vind ik het niet bijster origineel om een klassiek stuk te verneuken.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 03-03-2002 22:58 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 3 maart 2002 22:56 schreef Chelman het volgende:
Stel je voor R/K met een gabberbeat.....


JAAa, Hakkuh.
Heiligschennis.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-03-2002 23:03 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2002 22:58 schreef Rasputin het volgende:
JAAa, Hakkuh.
Heiligschennis.


Trouwens nu dat ik er over nadenk was er ooit een house versie van O Fortuna! van Orff.....ergens in 90/91...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 03-03-2002 23:04 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Dat doet me eraan denken, In the hall of the mountain king is ook weleens uitgebracht in een gabberversie, en al die domme gabbers maar denken: Laue beat man, strak man, en dat terwijl het gewoon wreed geript was.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Jade
Usericon van Jade
Posted 03-03-2002 23:06 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Of Grieg die in een gabberversie verneukt wordt.


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 03-03-2002 23:08 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

zal wel meer zo zijn zeker dat men dingen ript in het house/gabber/techno gebied?
ik vind het alleen erg zielig dat men dit doet, is ongeveer net hetzelfde als met AAF die hun eerste singel uitbrachten en dat was dan een cover van MJ, niet echt origineel moet ik zeggen.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 03-03-2002 23:10 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 3 maart 2002 23:06 schreef Jade het volgende:
Of Grieg die in een gabberversie verneukt wordt.
Dat zegt Rasputin ja.

Walgelijk.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-03-2002 23:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2002 23:08 schreef lord abortion het volgende:
zal wel meer zo zijn zeker dat men dingen ript in het house/gabber/techno gebied?
ik vind het alleen erg zielig dat men dit doet, is ongeveer net hetzelfde als met AAF die hun eerste singel uitbrachten en dat was dan een cover van MJ, niet echt origineel moet ik zeggen.


Ik lag wel in een deuk toen ik die clip zag......


Grtz
Chelman


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-03-2002 23:14 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm... mijn ma heeft hier nog wel wat Handel cd's liggen... zal eens kijken of ik het desbetreffende nummer kan vindne..


Jade
Usericon van Jade
Posted 03-03-2002 23:15 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2002 23:10 schreef Vargen666 het volgende:
Dat zegt Rasputin ja.

Walgelijk.


Was dat niet van Peer Gynt? Ben niet zo bekend met Grieg.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 03-03-2002 23:15 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ja, da's van Peer Gynt. Peer Gynt heerst.



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 03-03-2002 23:16 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2002 23:10 schreef Vargen666 het volgende:
Dat zegt Rasputin ja.

Walgelijk.


Nee dan de versie van Apocalyptica! Die heerscht!!!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Jade
Usericon van Jade
Posted 03-03-2002 23:18 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2002 23:15 schreef Vargen666 het volgende:
Ja, da's van Peer Gynt. Peer Gynt heerst.


Het toneelstuk is erg leuk. Mijn ouders hebben het laatst opgevoerd.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 03-03-2002 23:19 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik heb het stuk nog nooit gezien, ken alleen de muziek.



lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 04-03-2002 19:15 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2002 23:14 schreef Valorian666 het volgende:
Hmm... mijn ma heeft hier nog wel wat Handel cd's liggen... zal eens kijken of ik het desbetreffende nummer kan vindne..

Ik heb het stuk al, maar als je de hele versie hebt (dus niet alleen het stukje waar ik achter vroeg) is dat ook leuk...


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen