|
Auteur: |
|
|
|
|
Klinkt zeker niet slecht |
|
Leuk ja, zo je eigen band proberen aan te smeren. |
|
signature |
|
Ik vind het niet beroerd klinken eigenlijk. Niet mijn persoonlijke voorkeur qua genre... maar dat is niet relevant. Wél ben ik, evenals enkele anderen hier, erg nieuwsgierig naar de totstandkoming van de bandnaam... (het lijkt er nu op dat de band geen goede Engelse vertaling voor het woord 'stamcel' heeft kunnen vinden en het dus maar zo oplost voor de uitspraak ) Nou, Donny? Leg je het ons uit? [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 22-05-2008 21:39] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Is gaaf. Google. Stem cells are cells that are at an early stage of development, so they still have the ability to turn into any type of cell in the body. An enema is an injection of fluid into the large intestine / colon to empty the bowel. It can also be used to make the bowels show up more clearly in an X-ray. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 22-05-2008 21:41] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Cool Weer wat geleerd. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 22-05-2008 21:45] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Afgezien van het feit dat het twee woorden zijn (stem cell) was de relevantie met een klysma me niet geheel duidelijk. Meer een gevalletje van Nederlanders die denken 'laten we twee (drie dus, maar goed) moeilijk klinkende Engelse woorden pakken en dan als bandnaam gebruiken', want da's goaf. Maar stem cell enema is echt een total non-combinatie in mijn ogen. Zelfs een 'Deflated Sphincter' of 'Succulent Stoma' klinkt nog zinniger dan "stem cell enema" She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ach, de helft heeft het niet eens door denk ik. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Zolang je niet buiten de Achterhoek optreedt niet, ja She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Fijn bedankt. |
|
Graag gedaan. Je kunt er maar beter op tijd bij zijn voordat de eerste shirtjes en patches gedrukt worden She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Jij bedenkt die naam. Maar de muziek klinkt vet. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Hah. Die naam Interesseert ons eigenlijk geen ene langlebedeutschland. We houden hem ook zeker. Maar meer muziek gaat er zeker komen. |
|
quote: dritten reich ftw!!!! komende muziek? klinkt oorgasmisch signature |
Index / Heavy Metal |