IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Stemcell Enema
donnydarko
Usericon van donnydarko
Posted 22-05-2008 17:26 by donnydarko Wijzig reactieProfiel van donnydarkoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/stemcellenema

Nieuw project

Heerlijk kut, benieuwd naar reacties.

http://www.myspace.com/stemcellenema

Kusje

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 22-05-2008 18:07 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Klinkt zeker niet slecht

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-05-2008 18:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Leuk ja, zo je eigen band proberen aan te smeren.

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-05-2008 20:28 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Stemcell enema? Waar in hemelsnaam slaat dat op?

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-05-2008 20:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 22-05-2008 21:35 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Ik vind het niet beroerd klinken eigenlijk. Niet mijn persoonlijke voorkeur qua genre... maar dat is niet relevant.

Wél ben ik, evenals enkele anderen hier, erg nieuwsgierig naar de totstandkoming van de bandnaam... (het lijkt er nu op dat de band geen goede Engelse vertaling voor het woord 'stamcel' heeft kunnen vinden en het dus maar zo oplost voor de uitspraak )

Nou, Donny? Leg je het ons uit?

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 22-05-2008 21:39]

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 22-05-2008 21:37 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Is gaaf.

Google.
Stem cells are cells that are at an early stage of development, so they still have the ability to turn into any type of cell in the body.

An enema is an injection of fluid into the large intestine / colon to empty the bowel. It can also be used to make the bowels show up more clearly in an X-ray.

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 22-05-2008 21:41]

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 22-05-2008 21:44 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2008 21:37 schreef Dentz het volgende:

Google.
Stem cells are cells that are at an early stage of development, so they still have the ability to turn into any type of cell in the body.

Cool
Weer wat geleerd.

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 22-05-2008 21:45]

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Mark
Usericon van Mark
Posted 22-05-2008 23:33 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Afgezien van het feit dat het twee woorden zijn (stem cell) was de relevantie met een klysma me niet geheel duidelijk. Meer een gevalletje van Nederlanders die denken 'laten we twee (drie dus, maar goed) moeilijk klinkende Engelse woorden pakken en dan als bandnaam gebruiken', want da's goaf. Maar stem cell enema is echt een total non-combinatie in mijn ogen. Zelfs een 'Deflated Sphincter' of 'Succulent Stoma' klinkt nog zinniger dan "stem cell enema"

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 23-05-2008 0:11 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ach, de helft heeft het niet eens door denk ik.

Mark
Usericon van Mark
Posted 23-05-2008 21:37 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Zolang je niet buiten de Achterhoek optreedt niet, ja

donnydarko
Usericon van donnydarko
Posted 23-05-2008 22:30 by donnydarko Wijzig reactieProfiel van donnydarkoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/stemcellenema

Fijn bedankt.

Mark
Usericon van Mark
Posted 23-05-2008 22:31 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Graag gedaan. Je kunt er maar beter op tijd bij zijn voordat de eerste shirtjes en patches gedrukt worden

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 23-05-2008 22:31 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 22:30 schreef donnydarko het volgende:
Fijn bedankt.

Jij bedenkt die naam.
Maar de muziek klinkt vet.

donnydarko
Usericon van donnydarko
Posted 23-05-2008 22:38 by donnydarko Wijzig reactieProfiel van donnydarkoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/stemcellenema

Hah.

Die naam Interesseert ons eigenlijk geen ene langlebedeutschland.

We houden hem ook zeker.
Maar meer muziek gaat er zeker komen.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-05-2008 23:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 22:38 schreef donnydarko het volgende:
Hah.

Die naam Interesseert ons eigenlijk geen ene langlebedeutschland.

We houden hem ook zeker.
Maar meer muziek gaat er zeker komen.

dritten reich ftw!!!!

komende muziek? klinkt oorgasmisch

signature

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com