|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Present |
|
Check!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
bij evergreen terrace heb ik telkens het idee van een biologisch verantwoord terrasje waar je koekjes krijgt heel frapant Je moeder. |
|
|
|
quote: Naam hebben ze afgeleid uit de serie De Simpsons |
|
Zeker aanwezig in Essen; rest moet ik nog even bezien, maar zeerwaarschijnlijk wel in de kade aanwezig. Eerste 3 bands zijn mega! Cataract eetband, ET is oke en WOJ word wel party :-) |
|
Present in Dynamo. The Red Chord is live altijd gaaf |
|
Aankomende zondag alweer! |
|
Vanavond maar effe tickets halen |
|
kut line up. alleen walls of jericho is vet... Fuck the world and fuck you |
|
quote:The Red Chord is niet bekend bij je of is je smaak gewoon kut Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:geheghe of met die van jou is duidelijk iets mis. Fuck the world and fuck you |
|
Wat Necrobert zegt Volgende week alweer |
|
Twee keer deze tour gezien; In Essen voor 2000 man en in Zaandam voor 300/350 man. STYG was alleen in Essen vet, kreeg op WoJ de beste publieksreactie van de avond, terwijl het in Zaandam ongeveer verlaten was. Animosity heeft het volgens mij nog nooit waar gemaakt live. The Red Chord heeft mij geen van deze keren teleursteld! All Shall Perish: kakakakahhard Evergreen Terrace: Geluid was cool, trok het best goed; kon zelfs een woordje meezingen Walls Of Jericho: 2 keer fucking goed, in Zaandam nam ik veel mensen mee naar de grond tijdens een dive, in Duitsland was het gewoon continue stagedive. Ook vet die singalong met 4 mensen bij 'Rivival Never Goes Out Off Style'. Ga naar de camping met je WHOOO WHOO WHOOO. Niet bekend met STYG Mental? |
|
Alleen de myshit nummers. en die vind ik matigjes. Fuck the world and fuck you |
|
Vanmiddag Tijdschema: 17:00u-17:30u Stick to Your Guns 17:45u-18:15u Animosity 18:45u-19:15u The Red Chord 19:30u-20:00u Cataract 20:15u-21:15u Evergreen Terrace 21:30u-22:30u Walls Of Jericho Helaas maar weer een half uurtje TRC maar ja... |
|
Dan klappen we er maar een half uur vol tegen aan dan he Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
|
|
Zin in!!! En mogge trouwens hehe Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ook aanwezig |
|
Wordt het een beetje druk? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Geen idee, ze hadden nog voldoende kaarten op voorraad afgelopen vrijdag. |
|
Hoop dat 't wat drukker is dan in Zaandam. Waren zo'n 250 man ongeveer. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ben benieuwd, maar ik vermaak me evegoed wel Dat het om half 11 al afgelopen is vind ik wel mooi voor een zondag. |
|
Absoluut! Morgen weer vroeg he Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |