|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb 'em. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Gedownload neem ik aan? of die wat ik zoek, de originele vinyl persing uit 1983. |
|
quote: De originele uit 1983. Lange leve ebay. Ik heb er wel 160 dollar voor betaald destijds. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
160 dollar??? :') Je moeder. |
|
quote: Ja, geen idee hoeveel dat omgerekend in euro was destijds. Ik denk 120 ofzo. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
de tering, dan moet je echt een kronkel in je kop hebben voor een stukje plastic Je moeder. |
|
quote: Vinyl... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
same shit Je moeder. |
|
quote: Goede prijs, waarde ligt allang veel hoger, en 120 euro is een koopje. En karnivoor begrijpt er toch nooit wat van, misschien voor Alanis Morissette, die vond hij zo geweldig op Pinkpop. Hij mist het gevoel en zal het ook nooit krijgen! |
|
Godsamme, wat een heerlijke cd blijft het! Komt zeker weten in mijn top20, misschien wel bij de eerste 10. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Idd. heerlijke plaat. Komt ook zeker in mijn jaarlijst. Ben erg gecharmeerd van de droevige sfeer die Dane schept. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Zeker ja. Nummers als Your Chosen Misery, Brother en This Old Man bezorgen me echt kippenvel ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |