|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
www.frontvroomshoop.nl www.frontvroomshoop.hyves.nl 30.mei: RedSkyBurning, Dialogue, Divadown, KinKobra 19.sep: 16Down + Kleazer + support 26.sep: AGUA DE ANNIQUE (Akoustisch + supports) 31.okt: Insane (Hu) + Incission + supports 20.dec: Vroomshoop Metal Fest II Front Vroomshoop Stobbelaan 1 [Dit bericht is gewijzigd door hammer op 30-05-2008 22:58] |
|
Als ik op de link klik krijg ik een melding dat de pagina van Front eruit ligt. Heb je misschien een (mail)adres voor me waar ik een promo kit heen kan sturen voor dat metalfest in december? |
|
Stuur hier maar heen Koen BAJVAN - AGENCY - Boekingen, Managment & Events Roggestraat 66 7683 AJ Den Ham tel. 0653.610.093 e-mail: info@bajvan-agency.nl skype: bajvan Ook om bands te boeken kunt u contact opnemen via bovenstaande informatie! |
|
link aangepast moest zonder dat streepje. cd`s etc kunnen naar Front Vroomshoop tav programmering Stobbelaan 1 7681ZN Vroomshoop of mailen naar frontvroomshoop [at] gmail.com |
|
***Jeff Martin solo*** Enige NL show 2008!!! Zondag 3 August Het Front www.frontvroomshoop.nl zaal open 20.00 hour entree 10 euro Beperkt aantal kaarten beschikbaar reserveren: Frontvroomshoop [at] gmail.com |
|
|
|
duurt nog een tijdje, maar: 14 Feb. OSDORP POSSE @ Front |
|
*programma update* 26.sep: Front 1 Jaar feest 11.okt: taken by Force festival: Martyr, Emerald, Vortex, Assault + meer 31.okt: Eminence,Insane(Hu),Incission 20.dec: Vroomshoop Metal Fest II Izegrim, Houwitser, Devious, Cypher, WhySheKills + meer 30.jan: iO + supports 14.feb: Osdrop Posse + supports www.frontvroomshoop.nl |
|
*programma update* 11.okt: taken by Force festival: Martyr, Emerald, Vortex, Assault + meer 31.okt: Eminence,Seita,Incission& Deliberate J. 22.nov: Not Fade Away (lokale helden!) 28.nov: Front gaat vreemd feest. 06.dec: Dozer, BrainPolice, Kleazer 20.dec: Vroomshoop Metal Fest II: Monolith Deathcult, Izegrim, Houwitser, Devious, Cypher, WhySheKills, InDisgrace, Face the Fact. 30.jan: iO + supports 14.feb: Osdrop Posse + supports www.frontvroomshoop.nl [Dit bericht is gewijzigd door Frontvhoop op 04-10-2008 11:54] |
|
Gaat Dozer niet meer door??? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
wist dat er een show ontbrak... tuurlijk gaat Dozer door! kaart verkoop gaat erg vlot! |
|
Count me in, 3 steengoeie bands www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Taken by force was fokking geniaal gisteren. Gezellig zootje en een volle bak. Meer dan 200 bezoekers hoorde ik? Het gaat goed met het Front! De eerste band die ik zag waren Chainsaw. Leuke band. Die gasten hadden de sfeer en de show van de oer-heavy metal goed onder de knie. Maar strak spelen is blijkbaar voor poseurs. Daarna werd ik overdonderd door Martyr. Dit soort pure heavy metal/hardrock is eigenlijk mijn muziek niet echt maar deze gasten waren zo strak en speelde met zoveel energie dat het gewoon aanstekelijk was. Toen was het tijd voor de dinosaurussen van Bertus Westerhuis and friends en Emerald. Ook hier gold hetzelfde als voor Martyr. Deze oudjes speelde de meeste huidige bands totaal van het podium. Ik durf zelfs te zeggen dat Emerald qua podium presentatie kan meten met Iron maiden en Judas priest. Een prachtige avond dus! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
14 februari OSDORP POSSE!! verder verwacht, De Staat, Mala Vita, Chiraw, en De Dijk! |
|
quote: sure... wanneer komen de Rolling Stones? |
|
yeah sure! 6 juni De Dijk |
|
quote: In het Front zelf of in een feesttent ergens in het dorp ofzo? Het Front is toch niet supergroot? Ik zou er raar van opkijken als de Dijk daar zou spelen... Maar zou wel heel cool zijn |
|
Upcoming shows 18 Sep – Nuts & Amnesia 19 Sep - Jeff Martin`s The Armada + supports 25 Sep - Edenbridge, Serenity + supports 26 Sep – Taken by Force II 10 Okt - Mark Foggo + support 30 Okt – Herzleid [Rammtein tribute] 27 Nov - Zeus + support [met Jeroen van Koningsburgge] |
|
Nieuwe lijst met shows!! 30 Jan –Bert Heerink Groep 26 Feb – Grote Prijs van Twenterand 27 Feb – Metallica & Iron Maiden tribute 12 Mrt - UK Subs + supports 26 Mrt – Grote Prijs van Twenterand 24 Apr - Blaze Bayley + supports 30 Apr – Final Grote Prijs van Twenterand 13 Mei – Randrock Festival – Vriezenveen 22 Mei – Bosrock Festival – Vroomshoop 10 Jul – Sepultura - Vriezenveen |
|
a.s. zaterdagL 27 Feb – Metallica & Iron Maiden tribute |
|
quote: Mooi. Maaruh, welke tribute bands? (Ik neem aan dat er 2 bands spelen?). Boeiender |
|
metallica door Damaged Justice Iron Maiden door Somewhere on Stage |
|
quote: Kijk, daar heb je wat aan. Informatie! Boeiender |
|
Gaaf, ik heb nml alle cd's van Damaged Justice. [Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 23-02-2010 0:26] |
|
quote: Ah, je hebt de gratis prömö al? Ik heb een dubbel cd die zo heet, alleen is het een bootleg van een andere band. Boeiender |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |