|
Auteur: |
|
|
Dat waren gewoon core duo systemen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
|
|
quote: Maar hoe hebben ze dat bij M$ dan voor elkaar gekregen? Want de berichten die ik gehoord heb over SP1 voor Vista waren op dat vlak nu niet echt positief om het voorzichtig uit te drukken. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
die andere was te laat fuckers! Je moeder. |
|
Weet iemand of ik moet letten op een bepaalde soort router als ik een tweede computer wil aansluiten op een 50mbit verbinding? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik neem aan dat je al en router hebt? De meeste routers hebben tegenwoordig een ingebouwde 4 ports hub of switch. Dan is meestal gewoon kwestie van de tweede netwerk kabel erbij insteken. Als je maar 1 aansluiting hebt kan je 2 dingen doen. Een switch kopen en die tussen je router en je computers zetten, of een router kopen met een ingebouwde switch. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Algemeen |