|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ik kom niet. |
|
Ik zal wel moeten vrees ik...... |
|
Helaas heb ik andere verplichtingen die dag I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
ALLEMAAL KOMEN!!!!! - Oceans of Sadness - Cassiopeia - We, the Gods - Annatar |
|
Juist, geen genade, allemaal komen!!! Ik kom ook, en tis heeeeeeeeeeeeeeeel ver weg!! |
|
waar wanneer enzo |
|
quote: Dat wil ik ook wel eens weten, wilde het zelf niet vragen om niet al te onwetend over te komen Het zal wel weer veel te ver weg zijn voor mij Hier in het noorden gebeurt niet zo gek veel, en om verder af te reizen ben ik afhankelijk van mensen met een auto aangezien de trein (de NS zuigt penis!!!) erg duur is en beperkingen met zich mee brengt betreft tijdstip van terugkeer... Dead things grow from deep inside... |
|
Zie de concertagenda van deze site dus: zaterdag 16 juni a.s. in Heerhugowaard. Is voor mij anderhalf uur rijden. Moet nog even zien of ik kan komen. Heb momenteel gebrek aan een maat. No regrets and no remorse... |
|
Maar we kunnen toch allemaal maatjes zijn?? Anders mag je er wel één van mij lenen... |
|
Ik moet zaterdagavond werken Dus geen Molfest voor mij. En bepaald veel maten heb ik ook niet... Dead things grow from deep inside... |
|
quote: dat is lief van je No regrets and no remorse... |
|
Nog maar effe de flyer erbij dan: |
|
Ik hou niet zo van die muziek en ik heb dus geen zin om naar heerhugowaard te reizen. "THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE" |
|
Ehm, ok, da's afdoende zou ik zo zeggen. |
|
JD en ik gaan tijdens de zomervakantie proberen om een paar daagjes naar Nederland te komen.Hebben al veel concerten bijgewoond,maar nog nooit bij jullie(snik en snif...).In België moet je al héél ver rijden om iets van tref te vinden,ook qua fuiven-Waar we wonen,is echt geen @!& te beleven(alleen koeien in de wei en geen podia).Als we dan toch ergens heengaan,is dat meestal St-Niklaas of Gent. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
wanneer is de volgende molfest???? de vorige kon ik niet heen dus graag ff antwoorden |
|
|
|
waar legt BRUTAL????? wanneer is het weer in heerhugowaard, is veel dichterbij (voor mij) |
|
ik zie het al toch in heerhugowaard, komen jullie allemlaal ik ben er tenminste zekersteweten |
|
quote: Oh, da's bij mij in de buurt . Dead things grow from deep inside... |
|
Zo'n aanbieding ken je toch niet laten leggen (sorry moest even zeiken ) |
|
Aanbieding... Ikke nie begrijpe nie. Dead things grow from deep inside... |
|
Dat zeg ik , Gamma Bazzio Attacks!!! |
|
Het ging mij om het verschil niet kennen tussen kennen/kunnen/leggen/liggen en aanverwante werkwoorden. Ik kan mij daar echt groen een geel aan ergeren. |
|
Miereneuker Hehe, maar ik begrijp uwen frustratie, er zijn nog maar weinig mensen die de Nederlandse taal correct gebruiken. Ik vind het vreselijk als ik zelf een fout maak, maar bij een ander zal me dat inmiddels een grote worst wezen. Dead things grow from deep inside... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |