|
Auteur: |
|
|
Pardon Lord Morgoth, mijn computer doet vreemd. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
pas du problem Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
HEERST! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Uncurbed schopt apenballen !! Wie kent hier Profound Effect ?? Ik zoek die cd van ze .. |
|
Ik ken de naam van een verzamel cd die ik ooit eens gehad heb (golden shower). Maar das lang geleden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Die cd heb ik idd ook, maar dat nummer is lekker vet, ik wil er meer van, maar kan nergens iets vinden. |
|
ik heb een cd van disfear en die vind ik ook erg goed. maar de voorouders van crustpunk, discharge blijft wat mij betreft nog steeds regeren. |
|
crustpunk is vet. |
|
quote: Ben ik het volledig mee eens. Tegenwoordig vind ik ook dat het vrij mager is in dit genre REALLY OHH REALLY? |
|
quote:Hier is nog een ander topic met eventuele suggesties..http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3236712?hl=crust,d-beat Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Heel, heel veel moderne hardcore-bands zijn toch (al dan niet licht) beïnvloed door crust? Bijna iedere hardcoreband vandaag de dag klinkt als een mix tussen Converge, crust en powerviolence. Die new school is alweer old school I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Index / Heavy Metal |