|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 7 november 2008 Soilwork http://www.myspace.com/soilwork OUDE ZAAL Aanvang: 20:30 uur Zaal open: 19:45 uur Toegang: €15,- + lidm. Start voorverkoop: 17 augustus http://www.melkweg.nl [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 29-06-2008 15:17] |
|
Maw....ik check de show wel in Dordrecht! |
|
quote: Dordrecht?!? Wanneer? |
|
daggie later |
|
komen ze ook naar Einhoven of die richting? |
|
Zowel in Dordrecht als in amsterdam aanwezig www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
quote: denk het niet, maargoed vanaf eindhoven ben je zo in Dord. je moet er iets voor over hebben he www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
quote:voorverkoop start 17 aug volgens ticketservice? |
|
quote: Volgens de site van de Melkweg nu ook, dus ik heb het even aangepast in de openingspost. |
|
Al bekend wie de supportbands worden? |
|
ik heb een kaartje |
|
ik heb een ticket voor Dordrecht aangeschaft... |
|
Heb lang getwijfeld tussen Slayer en Soilwork. Ben uiteindelijk naar de Melkweg gegaan en daar heb ik geen spijt van, want Soilwork speelde weer een super show. Geen overdaad aan nieuwe nummers maar een lekkere setlist met veel van Natural Born Chaos. Binnenkort in Vosselaar en Londen nog maar eens overdoen [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 08-11-2008 18:23] |
|
quote: Beter! |
|
helaas niet geweest i.v.m fotografie bij Slayer. Heb toen wegsn omstandigheden vandaag ook Dord moeten missen. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Gisteren ook nog een keer in Vosselaar geweest. De setlist was identiek aan die van in Amsterdam, maar dat doet er niet toe aangezien die erg gaaf was. Weer net zo hard meegebruld, vooral bij de nummers van Natural Born Chaos. Het blijft een heerlijke liveband |
|
quote:Ik had je niet gezien daar. Maar was toen wel erg vet |
|
Jup, was er in Vosselaar ook bij en de setlist was erg goed. Voorprogramma vond ik maar niks.. Goed om Wichers er terug bij te zien, echt wel een goeie gitarist. En die kerel die van Scarve komt is ook echt goed. Hopelijk wordt het volgende album terug beter [Dit bericht is gewijzigd door Optimus Prime op 24-11-2008 16:15] |
Index / Concerten |