![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Tuurlijk denk ik dat nog steeds, hallo! Jij kan mijn gedachten lezen, dus even niet zo dom doen! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Kom op, normaal ben je scherper ![]() Het valt wel op dat je er zolang over doordramde in het EK-topic, maar er nu niet op terug komt. Van iemand die (relatief vaak terechte) 'harde' standpunten inneemt verwacht ik toch meer. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: hehe boeie, moeten ze daar maar niet gaan zitten ouwehoeren en zich aansluiten bij een groep die fout bezig is. van mijn part mogen ze die lui grondig aan gort rammen als ze etteren. wie niet horen wil, moet maar voelen. Je moeder. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Juist, alleen in een politiestaat kan er orde heersen! ![]() |
|
quote: 8-year-olds, dude. (en napraters, 'nuff said) Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Elite, het is nu echt tijd om door te gaan. Ik bedoel, je hebt nog een heel leven voor je, dan kan je niet hierin blijven hangen. Laat het rusten, zeg ik, dat is beter voor iedereen hier. Ik hoop dat je me begrijpt, en als je me niet begrijpt, dat je ooit zal inzien waarom je het had moeten laten rusten. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Hehehe, nou je hebt voor mij niet 'noeg gezegd. Gelukkig is het allemaal weer van volledig onbelang. Van NU.nl -------------- Stemlokalen Zimbabwe open HARARE - De stemlokalen in Zimbabwe zijn vrijdagochtend vroeg opengegaan. Volgens persbureau AFP is het in de hoofdstad Harare rustig bij een stembureau in het centrum. "Er zijn negen mensen. Bij de eerste ronde van de verkiezingen stonden hier honderden mensen in de rij", aldus het persbureau. De staatsmedia zeggen al dagen dat de opkomst voor deze stemronde "massaal" zal zijn. De belangrijkste oppositieleider Morgan Tsvangirai zei donderdag dat het leger veel mensen zal dwingen hun stem uit te brengen. Vernedering Zijn partij, de MDC, boycot de verkiezingen die door Tsvangirai een "schandelijke vernedering" genoemd worden. Zimbabwe houdt de tweede ronde van de presidentsverkiezingen, die vrijwel zeker door de huidige president Robert Mugabe gewonnen gaan worden. Geweld Tsvangirai trok zich eerder terug uit de strijd, nadat een golf van geweld het door wanbeleid geruïneerde land overspoelde. ----------------- Goh... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
RTL: Illegaal downloaden nu strafbaar Het downloaden van illegaal aangeboden liedjes en films is volgens een Nederlandse rechter verboden. Thuiskopie Tot nu toe werd downloaden gezien als het maken van een thuiskopie. Alleen het publiceren van illegaal materiaal was strafbaar. Maar in een vonnis over thuiskopiëren oordeelt de Haagse rechtbank nu anders. Limewire De uitspraak treft vooral de gebruikers van 'peer-to-peer'-uitwisselings- programma's zoals bijvoorbeeld Limewire. Het downloaden van legale aanbieders als iTunes blijft gewoon mogelijk. ![]() |
|
quote: Gezellige politiestaat zou het hier zijn, als het er hier altijd zo aan toe zou gaan. Mongeaul! ![]() |
|
Gelul, als je zo stoer bent om te gaan demonstreren dan is het terecht dat als die student zich misdraagt gewoon tikken krijgt. En daarentegen volgens mij heeft niemand ooit blijvende klachten overgehouden aan een potje smeer met de gummi lat. Against God and Government ![]() |
|
quote: Je zou het goed doen in China ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Wat lult iedereen toch die gelijk vind dat de politie terecht insloeg op die leerlingen. Rechter moet gewoon de beelden bekijken en de wet toepassen. Die zegt volgens mij dat de politie geen buiten proportioneel geweld mag toepassen. Als dat zo is : straf voor agenten. Als het niet zo is : pech voor de leerlingen. Mooi hoe karnivoor en co kunnen oordelen zonder ook maar enig bewijs geven dat de agenten ook terecht sloegen. EDIT: ook wel vrij geniaal dat van alle mensen op dit forum rotzak zit te zaniken over dit soort dingen als ordehandhaving ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 27-06-2008 11:12] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Ach kom, wat een vergelijking, een blauwe plek is na 1,5 week wel weg hoor, aanstellerij van die studentjes. Against God and Government ![]() |
|
Ik denk dat je het hele punt mist, maar ik had eigenlijk niet anders van je verwacht ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: haha, ja heb ook vaak zat trammelant met de wouten gehad, ook gebeukt met een gummiknuppel, ik ga toch ook geen aanklacht indienen. Ik vind het een beetje triest eigenlijk, dan had je maar thuis moeten blijven. Against God and Government ![]() |
|
quote: Oh nee hoor, studentjes hadden niet verwacht dat die boze ME'ers wel eens zouden kunnen slaan, krijgen ze een pets en dan is het huilie huilie, niks met een politiestaat te maken je moet maar gewoon zorgen dat jij je gedraagt, en als jij je misdraagt dan moet je zorgen dat je de ME niet in je nek krijgt. Against God and Government ![]() |
|
quote: Ja, und? Een gebroken been is na 4 weken ook wel weg. Ik vind het raar dat jij stelt dat op een zich misdragende demonstrant per definitie ingeslagen mag worden. Ze kunnen zo iemand toch ook arresteren als hij/zij zich echt misdraagt? Daarbij weet je in dit geval, zoals GL zei, helemaal niet wat er precies aan de hand is. Misschien zijn er wel lui geslagen die helemaal niks deden. En daarbij, zoals GL suggereerde, ik hoop dat jij ook in elkaar wordt gerost als jij je weer eens misdraagt! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Terecht als ik gebeukt wordt als ik mij misdraag, mij zie je niet janken hoor, ik weet dat als ik me weer misdraag er klappen kunnen vallen, dat is mijn eigen schuld en ga dus daarna niet lopen mekkeren. En oppakken? Je kan niet altijd iemand oppakken, uberhaupt wel eens in zo'n menigte gestaan? [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 27-06-2008 11:21] Against God and Government ![]() |
|
quote: Dus als jij in je blote togus in een fontein ligt mag je in elkaar gebeukt worden? Wat is de grens waarboven extreem fysiek geweld te preferen is boven gewoonweg inrekenen? quote: Dat is waar, daarvoor weet ik niet genoeg van de betreffende situatie. Jij zegt echter dat een misdragende demonstrant ALTIJD geslagen mag worden. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-06-2008 11:23] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Naakt in een fontijn staan is heel wat anders dan auto's slopen en ruiten ingooiten maat. Against God and Government ![]() |
|
Jij jat nooit wat of sloopt nooit wat bedoel je .. ![]() |
|
quote: Daar ging het hier sowieso niet over. Blikjes en rauwe eieren gooien... En dan nog; eerst proberen in te rekenen, bij (extreem) verzet pas (terug)meppen. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-06-2008 11:29] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: inderdaad! ![]() Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |