|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Special offer: Epidemic Of The Forked Tongue - split record w/ Otis on 12' white vinyl + Behind The Masquerade - full length on 12' vinyl Both records for only €15,- --> Visit our webstore New video online GREYLINE - "If Vanity Fades"; taken from the split album 'Epidemic Of The Forked Tongue' - available via Black Death Records. Producer/Director: Lex Vesseur (http://www.lexvesseur.com) www.greyonline.nl www.facebook.com/greyonline www.blackdeathrecords.com www.sonicrendezvous.com [Dit bericht is gewijzigd door greyline op 18-05-2012 16:34] |
|
Greyline opent Waldrock!!!! |
|
Nice! goed bezig! |
|
Hardste bandfoto. Oooooooooooooooooooit! |
|
quote: Sorry, maar die titel staat echt op naam van Malkovich: |
|
Laatste shows voordat wij de studio induiken: 3 juli @ Vera, Groningen w/ Alchemist (Relapse Rec) 5 juli @ Waldrock, Bergum w/ SLAYER, Morbid Angel & more |
|
Succes met het album opnemen jongens! Arno is een superrelaxte gast die weet wat hij doet. Heb daar opgenomen bij Arno en Nienke toen ik nog zong in WSK. De demo Of Hope And Suffocation is daar opgenomen en afgemixd, met een goed eindresultaat. Moet eerlijk zeggen dat ik die laatste demo van ze niet zo lekker vind klinken, zowel qua productie niet als muzikaal, en niet omdat ik eruit ben gestapt ofzo... In ieder geval succes, zie jullie wel weer als jullie komen oefenen in popfront! |
|
Donderdag Greyline in Vera, zaterdag Greyline op Waldrock ... wat een heerlijke week!!! |
|
quote: Dat lijkt me idd een mooi vooruitzicht. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: Die naakte kerel ook Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Studio update De drums zijn opgenomen, gitaren zo goed als ... t/m zaterdag werken we hard door aan ons nieuwe album. Tot zo ver zijn we erg blij met het resultaat!! Na de studio posten we een volledig studio report met foto's en filmpjes. To be continued... |
|
SIKED!!!! |
|
Grote Prijs Van Nederland. Greyline is geselecteerd voor de halve finale van de Grote Prijs Van Nederland. Een hardere band die weer mee beukt in Nederlands grootste bandwedstrijd 20 september @ De Gigant, Apeldoorn!!! We kunnen alle steun gebruiken. |
|
Wie is on the run.[ik niet hoor]. Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. |
|
quote: Rennen kreng, dat moet je |
|
Stem GREYLINE de halve finale in!! De halve finales komen er aan en jij kunt alvast jouw favoriet bepalen. Ook dit jaar zijn er per categorie zes finalisten. Vijf hiervan worden door de vakjury gekozen. Eén deelnemer stem jij de Finale in! Wij willen iedereen vragen 10 sec. van je tijd aan ons te besteden. Klik op onderstaande link en vul je e-mailadres bij Greyline in. Daarna alleen nog maar je stem bevestigen en onze dank is groot!! Stem GREYLINE de finale in!! GREYLINE in halve finale Grote Prijs van Nederland De jury van de Grote Prijs heeft het weer voor elkaar gekregen. Ze heeft per categorie twaalf bijzonder goede halve finalisten uitgekozen! Deze bands en acts zijn geselecteerd op basis van hun demo’s, maar ook vanwege hun overtuigende live-performance. Om die mening te kunnen delen of betwisten heeft muziekminnend Nederland in september de kans om langs te komen bij de halve finales in podia en huiskamers (Singer/Songwriter). Er wordt gestreden om een finaleplek in de Grote Prijs Pop/Rock, Hiphop/RnB, Singer/Songwriter en Dance/Producer. Elke winnaar maakt kans op o.a. € 5000,- werkbudget, opnametijd in Studio Arnold Muhren, promosingles geperst bij Salisbury, persfoto’s, vinylsingles geperst door Record Industry, professionele coaching, optredens op verschillende grote en bekende podia/festivals in het land. Ook wordt er per categorie de Publieksprijs t.w.v. € 1000,- uitgereikt. Per categorie zijn de twaalf halve finalisten verdeeld over halve finale 1 en 2. Elke winnaar van deze halve finales gaat direct door naar de finale in de Melkweg of Paradiso op 13 december. 20 september Halve Finale Pop/Rock @ Gigant, Apeldoorn. Aanvang: 20.30 Entree: 8,- euro Silver, Pioneers of Love, Greyline, Blue Velvet, New Killer Stars en ReBelle [Dit bericht is gewijzigd door greyline op 04-09-2008 13:14] |
|
Voor de mensen die een kijkje achter de schermen willen hebben en stiekem een paar nieuwe tunes willen horen: Greyline studio report Ow ja, inmiddels is de finale van de Grote Prijs van Nederland ook al geweest. We zijn hier 3e!! geworden. Toch vrij uitzonderlijk voor een harde band [Dit bericht is gewijzigd door greyline op 21-01-2009 13:38] |
|
Twee nieuwe nummers online!!!! |
|
|
|
Vet weer!!! |
|
idd, erg vet! |
|
Strakke numemrs! Hebben jullie al ns een deal? Kan niet wachten op de nieuwe plaat! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Up checken die nr's! |
|
quote: We zijn zoekende! |
|
Aankomende vrijdag @ De Onderbroek, Nijmegen en aankomende zaterdag @ Bar & Boos, Leiden! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |