|
Auteur: |
|
|
ik zeg die nieuwe, alhoewel ik best of the beast ook erg overbodig vond In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Allemaal, je behoort gewoon alle studioplaten t/m Fear of The Dark in je bezit te hebben www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Heb ik niet, krijg ik nou straf van je Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb edward the great... Ik vind t wel een leuke, maar ik heb veel mensen gehoord die t een baggercd vinden |
|
quote:Nee, dat krijg je pas als je de albums met Blaze Bayley gaaf vindt [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 30-05-2008 16:58] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Allemaal. Bruce is een toffe gozer, maar hij moet niet gaan zingen. Power metal is teh pruts. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Die demo-opname? *Pakt zweepje* www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik denk dat dit nog eens een heel kinky topic zal gaan worden.. Daops houd je vooral niet in hier! |
|
quote:Ja luister, hij vraagt erom.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: spank it babe |
|
quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: paar prima nummers idd! en qua teksten vrij aardig ... ivm die ... laatma signature |
|
quote: Ik vind Best of the Beast niet echt overbodig, als ik me niet vergis was dat de eerste compilatie cd van Maiden met hun beste nummers. De enkele CD uitvoering en de twee cd versie zijn qua tracklisting dik in orde. Best of the Beast was mijn kennismaking met Maiden. |
|
Somewhere Back in Time - The Best of: 1980-1989 The Essential Iron Maiden Edward the Great Best of/Compilation Eddie's Archive 17 Numbers by the Beast Ed Hunter Best of the Beast ... signature |
|
Eddie's Archive is super, met name de cd met het optreden in het Hammersmith Odeon, beter dan Live after Death. |
|
Best Of The Beast overbodig? Dat is de enige Maiden-verzamelaar die ook echt iets 'nieuws'/zeldzaams bood: Virus, een live-uitvoering van Afraid To Shoot Strangers, Soundhouse Tapes uitvoeringen van Iron Maiden en Prowler, en de vinylversie had ook nog eens de Soundhouse Tapes uitvoeringen van Invasion en Strange World. Bareuh... |
|
quote: Die box is een mooi dingetje, en ik zet die cd's met de b kantjes nog regelmatig op. |
|
Eigenlijk heeft een beetje serieuze Maiden verzamelaar al die opnames al, zelfs de Sondhouse Tapes 7//, met originele gesloten cover ooit gekocht voor 250 gulden. Dan is de laatste verzamel c.d. Somewhere back in Time zeer zeker overbodig. |
Index / Heavy Metal |