IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : overbodigste verzamelcd van iron maiden
Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 30-05-2008 16:45 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik zeg die nieuwe, alhoewel ik best of the beast ook erg overbodig vond

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Daops
Usericon van Daops
Posted 30-05-2008 16:50 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Allemaal, je behoort gewoon alle studioplaten t/m Fear of The Dark in je bezit te hebben

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

spectre
Usericon van spectre
Posted 30-05-2008 16:51 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Heb ik niet, krijg ik nou straf van je

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 30-05-2008 16:52 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

Ik heb edward the great... Ik vind t wel een leuke, maar ik heb veel mensen gehoord die t een baggercd vinden

Daops
Usericon van Daops
Posted 30-05-2008 16:57 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2008 16:51 schreef spectre het volgende:
Heb ik niet, krijg ik nou straf van je
Nee, dat krijg je pas als je de albums met Blaze Bayley gaaf vindt

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 30-05-2008 16:58]

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

spectre
Usericon van spectre
Posted 30-05-2008 16:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2008 16:57 schreef Daops het volgende:
Nee, dat krijg je pas als je de albums met Blaze Bayley gaaf vindt
Ah, X-Factor is wel 1 van mijn favorieten

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-05-2008 17:00 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Allemaal. Bruce is een toffe gozer, maar hij moet niet gaan zingen. Power metal is teh pruts.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Daops
Usericon van Daops
Posted 30-05-2008 17:00 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2008 16:59 schreef spectre het volgende:
Die demo-opname? *Pakt zweepje*

LLphotograph
metaLL
Posted 30-05-2008 17:03 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

Ik denk dat dit nog eens een heel kinky topic zal gaan worden.. Daops houd je vooral niet in hier!

Daops
Usericon van Daops
Posted 30-05-2008 17:05 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2008 17:03 schreef LLphotograph het volgende:
Ik denk dat dit nog eens een heel kinky topic zal gaan worden.. Daops houd je vooral niet in hier!
Ja luister, hij vraagt erom..

LLphotograph
metaLL
Posted 30-05-2008 17:08 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 30 mei 2008 17:05 schreef Daops het volgende:
Ja luister, hij vraagt erom..

spank it babe

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 30-05-2008 19:31 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2008 17:00 schreef Mark het volgende:
Allemaal. Bruce is een toffe gozer, maar hij moet niet gaan zingen. Power metal is teh pruts.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-05-2008 19:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2008 16:59 schreef spectre het volgende:

paar prima nummers idd!

en qua teksten vrij aardig ... ivm die ... laatma

signature

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 30-05-2008 20:05 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2008 16:45 schreef Aaaarco het volgende:
ik zeg die nieuwe, alhoewel ik best of the beast ook erg overbodig vond

Ik vind Best of the Beast niet echt overbodig, als ik me niet vergis was dat de eerste compilatie cd van Maiden met hun beste nummers.

De enkele CD uitvoering en de twee cd versie zijn qua tracklisting dik in orde. Best of the Beast was mijn kennismaking met Maiden.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-05-2008 20:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Somewhere Back in Time - The Best of: 1980-1989
The Essential Iron Maiden
Edward the Great Best of/Compilation
Eddie's Archive
17 Numbers by the Beast
Ed Hunter
Best of the Beast
...

signature

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 30-05-2008 20:25 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Eddie's Archive is super, met name de cd met het optreden in het Hammersmith Odeon, beter dan Live after Death.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 30-05-2008 20:28 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Best Of The Beast overbodig? Dat is de enige Maiden-verzamelaar die ook echt iets 'nieuws'/zeldzaams bood:

Virus, een live-uitvoering van Afraid To Shoot Strangers, Soundhouse Tapes uitvoeringen van Iron Maiden en Prowler, en de vinylversie had ook nog eens de Soundhouse Tapes uitvoeringen van Invasion en Strange World.

Bareuh...

runtothehills
aka Bonesaw
Usericon van runtothehills
Posted 31-05-2008 8:56 by runtothehills Wijzig reactieProfiel van runtothehillsQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2008 20:25 schreef Lionheart het volgende:
Eddie's Archive is super, met name de cd met het optreden in het Hammersmith Odeon, beter dan Live after Death.

Die box is een mooi dingetje, en ik zet die cd's met de b kantjes nog regelmatig op.

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 31-05-2008 10:57 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Eigenlijk heeft een beetje serieuze Maiden verzamelaar al die opnames al, zelfs de Sondhouse Tapes 7//, met originele gesloten cover ooit gekocht voor 250 gulden.
Dan is de laatste verzamel c.d. Somewhere back in Time zeer zeker overbodig.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com