IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Atmosferic Ambient Black Metal Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-05-2008 19:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Sinds die nieuwe Coldworld uit is ben ik er weer bezeten van.

Dromerige zwevende atmosferische Black.

Paysage D'Hivers, Trist, Procer Veneficus , Forteresse en Darkspace zijn mij bekend

welke zijn nog aan te raden

let wel: GEEN FUNERAL DOOM BLACK of zo, daar ken ik al genoeg van

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-05-2008 13:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

iemand?

signature

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 31-05-2008 13:50 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Valt Drudkh hier ook onder? Dat vind ik gaaf..

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 31-05-2008 13:56 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

kan ik u hiervoor interesseren?

http://www.myspace.com/isaofficial

Why doesn't my music get me all the chicks?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-05-2008 14:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mja, dat is het genre, maar ik hoor zo goed als niets

signature

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 31-05-2008 14:00 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

huh, hoe bedoel je?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-05-2008 14:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zo stil dat dat staat!

opgenomen op 10 dB?

signature

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 31-05-2008 14:04 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

http://www.megaupload.com/nl/?d=GISLPBTW mp3 320 kb/s

stuk beter.

dat zachte en kutkwaliteit, daar zorgt Myspace hoofdzakelijk voor zoals je misschien wel weet.

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 31-05-2008 14:06]

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-05-2008 14:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hoe moet ik dat downloaden? met dat programma aan de rechterkant? weer een irri banner

signature

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 31-05-2008 14:10 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

er staat ergens bovenin dat je 3 letters moet invullen, doe dat en klik op download, de rest wijst zich vanzelf wel

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 31-05-2008 14:13 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Is dat een project van jou?

Klinkt nog best goed vind ik..

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 31-05-2008 14:15 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

jup jup een van de velen

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-05-2008 14:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ah dl'en

check deze es

http://www.myspace.com/kylalife

signature

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 31-05-2008 14:24 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Ik heb die tape ja, is van Kim toch?

past niet echt in dit genre, wel erg toffe muziek, beter dan Hypothermia naar mijn mening.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-05-2008 14:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

is meer depressed black ja, ma nie slecht

ik ken niet zo veel ambient black

signature

Northward
Usericon van Northward
Posted 31-05-2008 14:26 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Dat album van Coldworld is inderdaad erg goed. Hypotiserende riffs en zo. Check ook eens Trancelike Void als je die nog niet kent, hebben wel wat overeenkomsten.

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 31-05-2008 14:29 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Vinterriket natuurlijk... maar dat ken je wel neem ik aan. En verder dan nog Nordlicht, maar das moeilijk te vinden.

Cry Of Silence valt er denk ik ook wel onder, prima band!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-05-2008 14:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die ga ik allemaal checken

behalve Vinterriket! bah wat was dat slecht

signature

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 31-05-2008 14:32 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2008 14:29 schreef Hypnos het volgende:
die ga ik allemaal checken

behalve Vinterriket! bah wat was dat slecht

ik heb wel een tape van ze aangeschaft, maar die komt niet verder dan 1 luisterbeurt. De gitaar is 1 ruis, de keyboards zijn vreselijk overheersend, de intro's veel te lang, de nummers saai, en de drumcomputer kut.

verder: Exiled From Light, Saol.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-05-2008 15:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2008 14:32 schreef GrindMaster het volgende:
Saol.

gevonden, ma lijkt alsof cassettebandje serieus verneukt was

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 31-05-2008 15:48]

signature

Northward
Usericon van Northward
Posted 31-05-2008 16:46 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Vinterriket vind ik juist gaaf. Perfect gekozen naam, een ijskoude sfeer zet die neer. Het ambient werk vind ik vrij saai - maar Finternis, Der Letzte Winter en Winterschatten zijn erg goede releases.

Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 31-05-2008 19:36 by Ruben[Obscuritas] Wijzig reactieProfiel van Ruben[Obscuritas]Quote dit bericht

http://www.myspace.com/sombresforets9

Sombres Forêts zou ik eens beluisteren, die vind je denk ik wel wat. Misschien Nordlicht ook, dat lijkt een beetje op Darkspace maar is lang niet zo goed...

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 31-05-2008 19:57 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

zeker goede band, van Nordlicht heb ik eerlijk gezegd nog niks gehoord, maar ik las dat die cd-r gelimiteerd is tot 250 copies, dus ik vrees dat die wat moeilijk te vinden zal zijn....

Heeft iemand hem misschien te koop?

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-06-2008 11:53 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2008 19:57 schreef GrindMaster het volgende:
zeker goede band, van Nordlicht heb ik eerlijk gezegd nog niks gehoord, maar ik las dat die cd-r gelimiteerd is tot 250 copies, dus ik vrees dat die wat moeilijk te vinden zal zijn....

Heeft iemand hem misschien te koop?
Voor een gepast bedrag, hihi.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 01-06-2008 12:02 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Grappig. Ik ben helemaal niet van ambient black metal. Dingen als Striborg, Vinterrikket en Paysage D'Hiver zijn absoluut niet mijn "cup-of-tea". Maar die nieuwe Coldworld bevalt me HEEL goed.

Het enige dat ik ken dat een beetje in de buurt komt is dan toch Xasthur. En dan vooral de albums Nocturnal poisoning en Subliminal Genocide.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 01-06-2008 12:16 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2008 11:53 schreef kwelgeest het volgende:
Voor een gepast bedrag, hihi.

vertel?

als het maar geen jodenprijs is.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com