|
Auteur: |
|
|
Mindless Self Indulgence (commonly referred to as MSI) is a New York-based Electronic Punk band with elements of EDM, Punk, and Hip Hop in their music (the band describes their music as "Industrial Jungle Pussy Punk"). their name comes from the CD Mindless Self-Indulgence, a solo album by Jimmy Urine released about two years prior. The band originated when the original four members, Kitty, Vanessa Y.T., Steve Righ?, and Jimmy Urine (then Little Jimmy Urine) met and decided they wanted to start a band. They have released four albums, two EPs, one live album, and one live dvd. http://www.myspace.com/mindlessselfindulgence Geweldige band met briljante teksten. Een voorbeeld: The bass, the rock The mic, the treble I like my coffee black Just like my metal En zo zijn er nog legio. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
fukk Korn, dit is bere meoilijk te vinden in het verleden superhectische zanger! signature |
|
Joah. Benieuwd hoe hun nieuwe klinkt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
nieuwe? signature |
|
ik kan dat niet doe wel even slsknet hoe heet hij? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-05-2008 22:25] signature |
|
Eerste nummer klinkt lekker. Zowaar ook backing vocals. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
en hoe heet ie? signature |
|
Was tweede nummer trouwens. Evening Wear. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
aha album heet if al 3 nummers binnen signature |
|
Zei ik toch. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
ik geloofde het niet myn favo is Tight ma frankenstein is ook grandioos signature |
|
FGWSSS is een gave plaat. You'll rebel against anything is ook lekker. En wat ik nu gehoord heb kan ik zeggen dat If ook een fijn album is. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
ik heb het wel voor de licht indus-staccatto van Tight, vooral zoals Diabolical maar lyrisch gezien is het top signature |
|
Alles van hun is gaaf. Punt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
I like my coffee black just like my metal . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Jaaaa, een maand geleden gevonden deze band! Doe mij maar wat evening wear endezo Maar als je hier TEveel van hoort wordt je wel hyperdepieper |
|
Ow ja, ze hadden vorig jaar een nieuwe. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ha, tot hier is de beschrijving identiek aan Intro5pect (Introspect), behalve dat ze uit Cali komen Gave EP hebben zij, Realpolitik (check Crooked Lies en the War at Home via hun MySpace). Zal een keer een topic open knallen Zo op het eerste gehoor is MSI wat minder hard, rauw en opzwepend dan I5p, en de toevoeging van hip-hop maakt het natuurlijk ook anders. Klinkt zeker interessant genoeg om eens wat van te downloaden Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dit jaar nog geen? Heb me nog niet zo in ze verdiept, weet wel al dat het ongelooflijke emo's zijn..alleen even wat per ongeluk illegaal gedownload, nummers als Evening Wear, Shut me Up, Faggot e.d. zijn leuk om te horen |
|
de nieuwe is behoorlijk fucked up alweer signature |
Index / Heavy Metal |