IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Sun Caged 2 maart Volgende pagina
Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 03-03-2002 16:49 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

Bij deze de foto die ik na afloop maakte van de ZM-delegatie:

Ik ben heel slecht in het onthouden van namen, dus jullie mogen zelf de namen eronder zetten

Tenx voor het feest gisteren jongens. Wij altijd maar zeggen dat metal in Limburg veel meer leeft dan in het westen. NIET DUS.
Helaas zijn de zalen in het westen niet geinteresseerd in metal , maar het volk dus wel!

Bij de weg - heeft er nog iemand foto's gemaakt? Willen we graag hebben voor de site

lata!

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 03-03-2002 16:55 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

vlnr:

Lord Morgoth, Bintmeister, Snaack en Psyco.

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 03-03-2002 17:09 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

En Dennis (en de rest van Sun Caged), nogmaal bedankt voor de toff avond

Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 03-03-2002 17:25 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

U zijt wellekome

Zeker voor herhaling vatbaar!
Jullie ook bedankt

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 03-03-2002 17:28 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Dat dacht ik ook ja. De volgende keer hoop ik alleen niet de Bob/Bas te zijn. Die cola kwam me een beetje m'n neus uit...

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-03-2002 17:30 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

das het grote nadeel van zo'n roze briefje...

Je moeder.

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 03-03-2002 17:36 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

hailz!!

Jade
Usericon van Jade
Posted 03-03-2002 17:44 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Wat staan de heren er weer uiterst charmant op.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 03-03-2002 17:56 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Damn!
en ik kom er op ZM weer achter wie wie was
grmbl

nou volgende keer dan maar

G.
Usericon van G.
Posted 03-03-2002 19:38 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2002 17:56 schreef aerodis het volgende:
Damn!
en ik kom er op ZM weer achter wie wie was
grmbl

nou volgende keer dan maar

was jij er ook dan...

Koen
Usericon van Koen
Posted 03-03-2002 21:43 by Koen Wijzig reactieProfiel van KoenQuote dit bericht

Ennuh heeft er toevallig iemand ook foto's gemaakt van Xenobia (1e band)??
was een leuke avond

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 03-03-2002 22:03 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

en wie was u?

Jade
Usericon van Jade
Posted 03-03-2002 22:09 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

die persoon met die groene broek en die witte streep aan de zijkant die zo in de camera kijkt.

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 03-03-2002 22:19 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

que?

Jade
Usericon van Jade
Posted 03-03-2002 22:22 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2002 22:19 schreef Bintmeister het volgende:
que?

linksachter!

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 03-03-2002 22:23 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

hmm.. hoe weet jij dat dan?

Jade
Usericon van Jade
Posted 03-03-2002 22:26 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-03-2002 22:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mensen ..
Voor dit soorten slowchat activiteiten is MSN/ICQ/Mail uitgevonden.

Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 03-03-2002 23:54 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

Volgens mij probeert men hier uit te vissen wie wie was tijdens het concert gister dus da's hartstikke on-topic toch? Ik ben ook wel benieuwd naar wie wie was (ehm..)

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-03-2002 10:18 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Wat een foto zeg LOL
Ik was niet de BOB zoals je kunt zien

Ik heb ongeveer het hele conert lang met open mond naar jullie staan luisteren, ik heb nog niet eerder zo'n verzameling wereldmuzikanten muziek horen en zien maken

Ik hoop b.t.w. dat jullie nog in de Baroeg kunnen spelen, sluiting dreigt namelijk Als het doorgaat moet er wel een veel grotere ZM-delegatie aanwezig zijn, jullie heerschen bigtime

Latah,

SnaacK

Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 04-03-2002 12:09 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

Dank u dank u
Ik hoop inderdaad dat de Baroeg overeind blijft ja. Niet alleen voor onze gig daar maar gewoon sowieso. Leuke tent.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-03-2002 12:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Na de Blokhut de enige metaltent nog in Rdam.. Het zou eeuwig zonde zijn als tie dichtgaat (ik ga dan ook wat raadsleden van de christelijke partijen in Lombardijen om het leven brengen )

MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-03-2002 19:25 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Ik heb foto's gemaakt. By the way Lord Morgoth..ik hoorde van Marcel dat jij ook foto's wilde om een recentie te schrijven?Ik heb ze donderdag..anders moeje maar ff laten weten waar ik ze naartoe moet sturen ok..Ik scan ze wel in voor je.

liefs van Jamie

Kankerlul

PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 05-03-2002 19:37 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

zoals je zag bob/baste ik cola

PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 05-03-2002 19:42 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

by the way Lord M had je echt nix gedronken??? je nam een rotonde in tegenovergestelde richting

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 05-03-2002 19:50 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Rotonde? Was dat een rotonde dan? Volgens mij was dat gewoon een kruising...

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com