|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
vlnr: Lord Morgoth, Bintmeister, Snaack en Psyco. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
En Dennis (en de rest van Sun Caged), nogmaal bedankt voor de toff avond Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
U zijt wellekome Zeker voor herhaling vatbaar! Jullie ook bedankt |
|
Dat dacht ik ook ja. De volgende keer hoop ik alleen niet de Bob/Bas te zijn. Die cola kwam me een beetje m'n neus uit... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
das het grote nadeel van zo'n roze briefje... Je moeder. |
|
hailz!! |
|
Wat staan de heren er weer uiterst charmant op. |
|
Damn! en ik kom er op ZM weer achter wie wie was grmbl nou volgende keer dan maar |
|
quote: was jij er ook dan... |
|
Ennuh heeft er toevallig iemand ook foto's gemaakt van Xenobia (1e band)?? was een leuke avond |
|
en wie was u? |
|
die persoon met die groene broek en die witte streep aan de zijkant die zo in de camera kijkt. |
|
que? |
|
quote: linksachter! |
|
hmm.. hoe weet jij dat dan? |
|
|
|
Mensen .. Voor dit soorten slowchat activiteiten is MSN/ICQ/Mail uitgevonden. |
|
Volgens mij probeert men hier uit te vissen wie wie was tijdens het concert gister dus da's hartstikke on-topic toch? Ik ben ook wel benieuwd naar wie wie was (ehm..) |
|
Wat een foto zeg LOL Ik was niet de BOB zoals je kunt zien Ik heb ongeveer het hele conert lang met open mond naar jullie staan luisteren, ik heb nog niet eerder zo'n verzameling wereldmuzikanten muziek horen en zien maken Ik hoop b.t.w. dat jullie nog in de Baroeg kunnen spelen, sluiting dreigt namelijk Als het doorgaat moet er wel een veel grotere ZM-delegatie aanwezig zijn, jullie heerschen bigtime Latah, SnaacK |
|
Dank u dank u Ik hoop inderdaad dat de Baroeg overeind blijft ja. Niet alleen voor onze gig daar maar gewoon sowieso. Leuke tent. |
|
Na de Blokhut de enige metaltent nog in Rdam.. Het zou eeuwig zonde zijn als tie dichtgaat (ik ga dan ook wat raadsleden van de christelijke partijen in Lombardijen om het leven brengen ) |
|
Ik heb foto's gemaakt. By the way Lord Morgoth..ik hoorde van Marcel dat jij ook foto's wilde om een recentie te schrijven?Ik heb ze donderdag..anders moeje maar ff laten weten waar ik ze naartoe moet sturen ok..Ik scan ze wel in voor je. liefs van Jamie Kankerlul |
|
zoals je zag bob/baste ik cola |
|
by the way Lord M had je echt nix gedronken??? je nam een rotonde in tegenovergestelde richting |
|
Rotonde? Was dat een rotonde dan? Volgens mij was dat gewoon een kruising... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |