|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De zoveelste in het rijtje, maar lekker http://www.myspace.com/defeatedsanity Met onze Belphegor drummer signature |
|
signature |
|
Zit je nou een ondergesneeuwd Hypnos-topic te hypnossen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ja, ik ben mijn lijst es aan het heropgraven. leuk bendje, niets eureka, wel indrukwekkend gedrum. Voor de liefhebber, zeker niet vernieuwend. signature |
|
Vind de zang wel meevallen... Was wel een leuk bandje toen op Stonehenge paar jaar geleden... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Gave band! |
|
die nieuwe vinnek wel jommie signature |
|
Heeft iemand de nieuwe al gehoord? http://www.youtube.com/watch?v=F1TjlLEfKTU Begin bij 3:40 voor een snelle indruk. |
|
Maar in Martyrium vind ik die drumsolo tegen t einde wel wansmakelijk doch apart [Dit bericht is gewijzigd door Metal Spiderman op 03-04-2013 10:50] No Pain, No Gain |
|
No Pain, No Gain |
|
De meesten weten wel dat ZM een frontpage heeft. En er is een edit knop, mocht je dit nog niet weten. [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 03-04-2013 11:38] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Bedankt voor de tip! Dat wist ik idd nog niet No Pain, No Gain |
|
De nieuwe is weer best prima. |
|
Het duurde even voordat ik de nieuwe op waarde kon schatten, maar het is een prima cd geworden. |
|
Op 22 juli verschijnt het nieuwe album Disposal Of The Dead/Dharmata, dat, zoals de titel al aangeeft, uit 2 EP's zal bestaan. Disposal Of The Dead zal voornamelijk brute death metal bevatten terwijl Dharmata een eerbetoon is aan de old school progressive death metal. Vocalen op het Darmata album komen van Max Phelps (Exist, Cynic, Death To All). Er zijn al 3 tracks verschenen: Defeated Sanity - Suttee (Disposal Of The Dead) Defeated Sanity - Generosity of the Deceased (Disposal Of The Dead) Defeated Sanity - At One With Wrath (Dharmata) Ik vind de nummers erg lekker klinken en ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat! [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 06-05-2016 21:38] |
|
hard ja signature |
|
old school tech death metal is nu ook een genre? |
|
De snare is qua sound en volume wel iig n tribune aan oldskool rehearsal tapes When your people matter, menstrual health matters |
|
Dat nummer wat op die tweede EP komt klinkt echt niet verkeerd! Doet me aan Human-era Death denken gemixt met de vibe van de "Traced in Air" plaat van Cynic. Niks mis mee dus. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 07-05-2016 20:31] |
|
De nieuwe plaat is te beluisteren via: http://decibelmagazine.com/blog/2016/7/14/stream-defeated-sanitys-disposaldharmata-in-full |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
rerelease? signature |
|
Nog niet helemaal overtuigd. |
|
trr frr t frr tss bdddd Ok, hier gebeurt me iets teveel. Ik sla over. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Verdomd, wat gaaf. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |