|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
vliegshows motte ze adschaffen gaat zo vaak fout |
|
Vers nieuws. Ach, als bezoeker moet je realistisch blijven en de kans dat er iets misgaat altijd in de gaten houden. Welk type vliegtuig was het? |
|
quote: oei, dat weet ik niet. het was wel een zeer flitsende straaljager die de huidige top is in het oostblok. maar zo zie je maar dat al die high-tech toch nog afhankelijk is van goed personeel. |
|
Dit is het vliegtuig |
|
quote: Hehe, ooit op een vliegshow ging ik naar zo "grond-lucht-artillerie" stuk kijken. Zo'n aanhanger met 4 raketten erop. Die kun je leuk bewegen als je ze lokt op een toevallig paserend vliegtuig. Alleen krijgt de piloot dan een alarmpje "you are locked" te zien. Maar dat wist ik niet! |
|
Wat is er gebeurd dan?? |
|
quote: ik denk dat het vliegtuig het publiek is ingevlogen............ |
|
Da's een tijd geleden al es in Oostende gebeurd ook dacht ik? |
|
su-27? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ja idd een Su-27 |
|
quote: Ja ik was daar toen ook, gelukkig voor mij is hij aan de andere kant van het vliegveld neergestort.maar daar ging het om een een stuntvliegtuit met propeller en geen militaire straaljager |
|
lullig... No meat is sweater |
|
ook heel veel kinderen waren daar aanwezig toch? Suck my piss |
|
quote: dacht 't wel. onlangs zijn er ook al veel russische kinderen gedood bij dat vliegtuig ongeval in Zwitserland. gaat lekker daar. |
|
83 doden waarvan 13 kinderen in Rusland is gisteren ook nog een toestel neergestort bij Moskou. 14 doden.. |
|
Echt heel triest...die show off zooi moet verboden worden..bah Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
klets over het afschaffen, dan moeten ze het verkeer ook afscahffen, daar vallen ieder jaar meer doden bij...hypocriet gedoe |
|
ah dat krijg je ervan als je Russisch vakmanschap combineert met Oekraïnse intelligentie |
|
quote: 1 klein verschil is wel dat verkeer noodzakelijk is, dit soort dingen niet 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
Als die eikels nou eens niet boven het publiek vliegen ... In de rest van Europa is dat namelijk verboden (sinds Ramstein) |
|
Tja, een triest feit, maar wie naar een airshow gaat moet het risico erbij nemen, ik ben al naar tal van airshows geweest en nog nooit een ongelukje gezien, in mijn ogen mogen rallys afgeschaft worden, veeeeeeeel gevaarlijker. Wat het toestel betreft, het is een prachtig staaltje van vakmanschap, de Amerikanen waren er in de jaren tachtig zelfs bang van, zijn prestaties overtroffen de prestaties van hun toestellen op dat ogenblik. Wat dat over het publiek vliegen betreft, erboven vliegen is verboden, maar wat wil je, moeten ze dan honderd meter verder vliegen, dan is er voor de geïnteresseerden ook niets meer aan, ik heb al veel toestellen dicht bij zien voorbij vliegen, dat is keileuk. Ik vind dat zo'n larie en apekool, wanneer er één ongeluk gebeurd wil de menigte direct de show afgeschaft zien, hoeveel mensen zijn er al gestorven door autorallys? Veel meer dan bij airshows, wees daar maar zeker van. Airshows moeten blijven doorgaan en daar mee uit. P.S.: weet iemand waar ik het filmpje kan downen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: inderdaad, ging over een Ilyushin Il-86, een wide body vliegtuig. Op het nieuws was er al weer een grote fout, ze zeiden dat het over een tupolev ging Ik kan jullie bij deze een goeie raad geven, wanneer ze in het nieuws iets zeggen over de luchtvaart mag je het soms wel met een grote korrel zout nemen, soms is het onbetrouwbere informatie van omstaanders, ik mag mij binnen een jaar bij de insiders rekenen en ik zit nu al veel fouten uit het nieuws te halen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
[sorry, deze kan niet door de beugel] [Dit bericht is gemodereerd door Asherah op 29-07-2002 19:40] There is no life in the Void...Only DEATH!! |
|
quote: toch liever de beelden van de crash zelf, dan kan ik eens zien wat er gebeurd is, zo'n foto's wil ik niet zien. [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 29-07-2002 19:40] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik ook niet, ook al om dat dit de eerste post is van Heerschap, en hij er blijkbaar verder niks zinnigs over weet te zeggen. Foto niet uitchecken, is vrij walgelijk. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |