![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat een cheap-ass promofilmpje voor zo'n dure bak en de letter vanvliet.nl zitten ook schots en scheef. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Het mocht inderdaad geen reet kosten en de wagen mocht de showroom niet eens uit.... ![]() ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
quote: gellukig allemaal geregeld, ook met verzekering enzo. Zodra ik kan, haal ik em op. Zoals je ziet ben ik bijna aan de brug fase toe.. ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
![]() ![]() Je moeder. ![]() |
|
![]() binnen een paar weken met deze wagen gaan racen in Frankrijk op Circuit. DVD opnames zal ik zeker laten zien ![]() signature ![]() |
|
Welk circuit? ![]() |
|
quote: Cool. Blijft een gave bak trouwens. ![]() |
|
quote: http://www.circuit-de-folembray.com/cpsra.aspx [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-01-2010 20:27] signature ![]() |
|
Eerst Verkenning met een Subaru GT Turbo signature ![]() |
|
quote: +1 , de eerste volvo in jaaaaaren waar uberhaupt een beetje een eigen look en design in zit ![]() ![]() |
|
En weer veel edelbrock dingen binnen en alles verchroomd!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Geen woorden, maar foto's Roel. ![]() ![]() |
|
quote: Dit blijft de enige echte gave Volvo. ![]() More Evil0r Than Skelet0r ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Beetje jammer om op zo'n moderne klassieker zulke lelijke standaard tuning spiegels te zetten. Je moeder. ![]() |
|
nieuwe aanwinst van mij en de overige clubleden. ![]() ![]() ![]() ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
WTF ![]() More Evil0r Than Skelet0r ![]() |
|
Zijn die foto's verkeerd gecropt of ben je overgestapt op Camaro's voor invaliden? ![]() |
|
Hahaha, ik lig dubbel hier. ![]() ![]() |
|
quote: heb je ook wel nodig om erin te passen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
heey roel, je bent nog syeeds geinteresseerd he? meneer hier wordt ongeduldig.... ![]() ![]() hij heeft iemand uit zwijndrecht die m misschien wil kopen, maar als jij m nog steeds wil houdt ie m voor jou vast. en het sneeuwt nog steeds daar zeker? [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 12-02-2010 8:55] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Hey Jack.. Natuurlijk wil ik em. Maar aangezien ik em alleen niet kan tillen, moet ik hulp hebben. aangezien de meeste " vrienden" wel geholpen willen worden maar bij helpen niet thuis geven. Is het even lastig om het op te halen. Zodra de gladheid weg is plus hulp aanwezig is bel ik z`n Pa en haal de boel op. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |