|
Auteur: |
|
|
Paul Gilbert is een Amerikaanse gitarist en werd voornamelijk bekend geworden met de bands Racer X en Mr. Big, welke beiden een begrip waren in de jaren '90. Daarnaast heeft hij diverse solo albums uitgebracht, tourde hij met G3 van Joe Satriani en John Petrucci en werd zijn ongelooflijke gitaartechniek geroemd door het magazine GuitarOne met een vierde plaats in de "Top Shredders of All Time". Gilbert werd in de jaren '90 in een adem genoemd met topgitaristen als Marty Friedman (ex-Megadeth), Tony MacAlpine en Steve Vai. De gitaarvirtuoos bracht onlangs zijn tweede instrumentale album uit, met de titel Silence Followed by a Deafening Roar, welke zeer enthousiaste recensies ontving. @ Boerderij zoetermeer 20:30 uur 20 euro vvk ex servicekst http://www.paulgilbert.com interessant 8) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-06-2008 19:17] |
|
zeker interessant! lees ik trouwens over de datum heen of staat die er echt niet in? |
|
quote: Ook een manier om mensen naar de site van de Boerderij te trekken... http://www.boerderij.org/index.cfm/4,507,eve10001533,html Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Heb er zin in! Ik had eigenlijk al verwacht 'm met Joe Satriani te zien, maar in de Boerderij is ook leuk. |
|
Heen! |
|
sorry, idd vergeten, is 24 september. |
|
Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
nog eentje Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
Woensdag 24 september dus. Heel misschien ook heen |
|
oh vorig jaar gezien en dit jaar weer! ik ga de 25ste naar P60! WWW.P60.NL |
|
Op vr 26 sep. staat meneer Gilbert ook in Groene Engel in Oss. tickets: 17,50 (geen servicekosten) www.groene-engel.nl |
|
quote:naar P60 ja?? |
|
quote: Kaartje binnen!! |
|
ik ook! |
|
quote: Nog geen kaartje, morgen wel 1 halen denk ik. Op naar Oss of all places! hell is for people who believe in it |
|
Oss of all places goes de goede kant op. Setlist + 1 aanwezig in Oss. |
|
quote: HellsBells + 1 ook. |
|
quote: Het wordt nog druk!!! hell is for people who believe in it |
|
|
|
Beter komt ie weer net als de voorgaande jaren ook weer in de P60 spelen. =) |
|
Morgen in Atak |