IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : BBQ + stevige pot metal ? ROADGRILL 12 juli 2008, Rotterdam Volgende pagina
Marjo
Usericon van Marjo
Posted 03-06-2008 20:30 by Marjo Wijzig reactieProfiel van MarjoQuote dit bericht

ROADKILL organiseert ook in 2008 de ROADGRILL !

Na het succes van vorig jaar is de Roadgrill 2008 een feit. De Rotterdamse heavy metal band ROADKILL organiseerde vorig jaar voor de eerste keer hun eigen festival en ook in 2008 zal dit unieke evenement weer gaan plaatsvinden. De locatie in de Spaanse Polder in Rotterdam blijft dezelfde, er zullen dit jaar 7 bands optreden en uiteraard staan de Roadgrill Barbeques nu al op te warmen voor de grote dag :

Zaterdag 12 JULI 2008 !!

Er is dit jaar een fantastische line up, 7 Nederlandse bands, van progressief tot Heavy Metal in de puurste vorm. Uiteraard zal ook Roadkill zelf van de partij zijn. En uiteraard kun je je ook dit jaar weer voordelig vol laten lopen met onze gepatenteerde halve literblikken bier voor één Euro per stuk !!

De line-up in willekeurige volgorde (exacte tijden volgen nog):
Roadkill
Cell 29
Methusalem
Black Knight
Rorschach
Kiss of Dawn
D'Lemma

Net als vorig jaar, beloofd dit echt een superdag te worden en dit jaar zullen we tot 23:00 uur doorgaan. Na afloop zal er in de podiumtrailers gekampeerd kunnen worden dus je hoeft evt. alleen je slaapzak mee te nemen.

Kaarten zijn te bestellen via www.roadgrill.nl ( via de "HOE" sectie ) en kosten 15 Euro per stuk en daarmee heb je toegang tot het festival terrein en al het vlees dat je kan grillen en eten voor de hele dag. Drankbonnen kosten 10 Euro en geven je recht op 10 gekoelde consumpties ( bier, Cola, Sinas etc. ). De poorten gaan om 14:00 uur open.

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 03-06-2008 20:55 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

oew, klinkt wel interessant, jammer dat ik vegetarier ben

Why doesn't my music get me all the chicks?

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-06-2008 22:08 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

vorig jaar was dat erg gezellig

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 04-06-2008 18:43 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Gratis BBQ en bier voor 1,-......daar moeten we toch eens goed over nadenken

metalteacher
Usericon van metalteacher
Posted 06-06-2008 11:40 by metalteacher Wijzig reactieProfiel van metalteacherQuote dit berichthttp://www.noordgelderschmetaal.nl

een beetje afhankelijk van andere activiteiten, maar als ik kan, kom ik.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-06-2008 11:43 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Hoogstwaarschijnlijk aanwezig!

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 06-06-2008 12:40 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Was idd erg gezellig vorig jaar.
Denk dat ik hier wel aanwezig ga zijn

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-06-2008 13:25 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 juni 2008 12:40 schreef rajackar het volgende:
Was idd erg gezellig vorig jaar.
Denk dat ik hier wel aanwezig ga zijn

Doe je best! (qua datum )

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 06-06-2008 13:36 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

met roadkill in de buurt verlies ik mn eetlust danig...

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Ivo
Usericon van Ivo
Posted 08-06-2008 16:24 by Ivo Wijzig reactieProfiel van IvoQuote dit bericht

Jammer dat we er dit jaar niet bij kunnen zijn, was vorig jaar zeker de moeite waard

meer van dit soort initiatieven

Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 08-06-2008 17:30 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Briljant! Ik moet er mijn agenda nog even op naslaan, maar ik vind dit festival al bij voorbaat geslaagd. Bier (frisch), barbecue en metal, wat wil een mensch nog meer?

“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”

Marjo
Usericon van Marjo
Posted 10-06-2008 11:33 by Marjo Wijzig reactieProfiel van MarjoQuote dit bericht

!! LET OP: kaarten zijn alleen in de voorverkoop verkrijgbaar, dit in verband met de inkoop van het BBQ - vlees !!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 10-06-2008 19:30 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ai... als ik niet in Slovenie zat dan zou ik zeker weer een worstje komen meepikken! Was erg gezellig vorig jaar! Erg gave entourage ook, met die industrial sized bbq's, vrachtwagentrailers als podium en een koelwagen tot de nok toe met fleisch!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-06-2008 7:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Leuk dit, eens even over nadenken. Heb geloof ik geen andere festivals op die datum.

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 11-06-2008 12:27 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Ha ha idd geniale avond denk ik maar afwezig omdat kameraad dan 40 wordt en die krijgt dan een striptease dus dat wordt ook wel lachen denk ik.

see you at occultfest!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-06-2008 12:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2008 12:27 schreef the witch het volgende:
Ha ha idd geniale avond denk ik maar afwezig omdat kameraad dan 40 wordt en die krijgt dan een striptease dus dat wordt ook wel lachen denk ik.

Lief van jou!
Als ik 30 wordt wil ik ook een striptease van jou, trek maar iets roze aan

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 11-06-2008 13:02 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 11 juni 2008 12:50 schreef MMayo het volgende:
Lief van jou!
Als ik 30 wordt wil ik ook een striptease van jou, trek maar iets roze aan

Ha ha duh eh hij krijgt dus geen striptease van mij ha ha maar van een een echte stripper ha ha en als jij dertig wordt en dan nog vrijgezel bent dan krijg jij ook een striptease (wel van een lekker kerol natuurlijk met lang haar he he)

see you at occultfest!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-06-2008 15:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2008 13:02 schreef the witch het volgende:
Ha ha duh eh hij krijgt dus geen striptease van mij ha ha maar van een een echte stripper ha ha en als jij dertig wordt en dan nog vrijgezel bent dan krijg jij ook een striptease (wel van een lekker kerol natuurlijk met lang haar he he)

En dan ook nog bbqen weer, zorg ik voor vleesch en bierrr.

Marjo
Usericon van Marjo
Posted 16-06-2008 16:58 by Marjo Wijzig reactieProfiel van MarjoQuote dit bericht

De volgorde van de line- up en het tijdschema zijn nu bekend :

De line-up :
14:00 - Poorten open
14:30 - 15:15 Kiss of Dawn
15:30 - 16:15 D'Lemma
16:30 - 17:30 Rorschach
17:45 - 18:45 Black Knight
19:00 - 20:00 Cell29
20:15 - 21:15 Methusalem
21:30 - 22:30 Roadkill

Bestel je kaarten in de voorverkoop, ivm de inkoop van het BBQ-vlees !

www.roadgrill.nl

Marjo
Usericon van Marjo
Posted 19-06-2008 16:31 by Marjo Wijzig reactieProfiel van MarjoQuote dit bericht

Hier wat sites waar je info en muziek van de bands kunt vinden :

Roadkill : www.myspace.com/roadkillheavymetal - www.roadkill.nl

Methusalem : www.myspace.com/methusalemband

Cell29 : www.myspace.com/100566 - www.cell29.nl

Black Knight : www.blackknight.nl

Rorschach : www.myspace.com/rorschachband - www.rorschachrock.com

D'lemma : www.dlemma.com

Kiss Of Dawn : www.myspace.com/kodrocks - www.kissofdawn.com

Kaarten alleen in de voorverkoop (ivm inkoop BBQ vlees ) : www.roadgrill.nl

greyline
Usericon van greyline
Posted 19-06-2008 16:55 by greyline Wijzig reactieProfiel van greylineQuote dit berichthttp://www.greyonline.nl

Geniaal concept!

Marjo
Usericon van Marjo
Posted 30-06-2008 16:55 by Marjo Wijzig reactieProfiel van MarjoQuote dit bericht

12 juli - ROADGRILL Metal Festival Rotterdam :

- 7 Nederlandse Metal bands voor € 15,00
- BBQ inbegrepen bij kaartje
- Bier ( halve liters )/ drinken 1 euro
- Overnachten na afloop mogelijk
- Ruime parkeergelegenheid

Dag schema :
14:00 Poorten open
14:30 - 15:15 Kiss of Dawn
15:30 - 16:15 D'Lemma
16:30 - 17:30 Rorschach
17:45 - 18:45 Black Knight
19:00 - 20:00 Cell29
20:15 - 21:15 Methusalem
21:30 - 22:30 Roadkill

KAARTVERKOOP :
- Via www.roadgrill.nl
- Via band- en crew leden van de optredende bands. Stuur ze een mail via hun site etc. !

Koop je kaarten in de voorverkoop ivm de inkoop van het vlees voor de BBQ !!!

[Dit bericht is gewijzigd door Marjo op 02-07-2008 23:55]

Marjo
Usericon van Marjo
Posted 01-07-2008 17:29 by Marjo Wijzig reactieProfiel van MarjoQuote dit bericht

Mensen die in Rotterdam of omstreken wonen kunnen hun kaarten telefonisch bestellen op 06 - 23216293 en je kaarten worden dan thuisbezorgd ( betalen bij aflevering ) !!!!!!

Marjo
Usericon van Marjo
Posted 02-07-2008 20:17 by Marjo Wijzig reactieProfiel van MarjoQuote dit bericht

Er zijn nu 4 verschillende manieren om aan kaarten te komen voor de Roadgrill :

KAARTVERKOOP( entree + "all-you-can-eat" BBQ is 15 euro ):

- Via www.roadgrill.nl ( "Hoe" - section )

- Via band- en crew leden van de optredende bands. Stuur ze een mail via hun site/MySpace etc !

- Voor de mensen in Rotterdam en omgeving : bestel je kaarten (min. 2 ) telefonisch en ze worden gratis bij je thuisbezorgd ( betaling bij aflevering )

- Voor de mensen buiten de regio Rotterdam en omgeving : bestel je kaarten telefonisch en ze worden kostenloos naar je toegezonden ( betaling bij ingang festival op de dag zelf )

ROADGRILL TICKET TELEFOON : 06 - 23 21 62 93

Koop je kaarten in de voorverkoop ivm inkoop vlees voor BBQ !

[Dit bericht is gewijzigd door Marjo op 03-07-2008 11:43]

Marjo
Usericon van Marjo
Posted 05-07-2008 12:41 by Marjo Wijzig reactieProfiel van MarjoQuote dit bericht

Volgende week Zaterdag is het zo ver ! 12 juli !

Marjo
Usericon van Marjo
Posted 08-07-2008 11:52 by Marjo Wijzig reactieProfiel van MarjoQuote dit bericht

Nog 5 dagen wachten !

A.s. zaterdag is het zover ! Metal + BBQ voor € 15,00

Bestel Nu je kaarten op de :
ROADGRILL TICKET TELEFOON : 06 - 23 21 62 93

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com