|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ROADKILL organiseert ook in 2008 de ROADGRILL ! Na het succes van vorig jaar is de Roadgrill 2008 een feit. De Rotterdamse heavy metal band ROADKILL organiseerde vorig jaar voor de eerste keer hun eigen festival en ook in 2008 zal dit unieke evenement weer gaan plaatsvinden. De locatie in de Spaanse Polder in Rotterdam blijft dezelfde, er zullen dit jaar 7 bands optreden en uiteraard staan de Roadgrill Barbeques nu al op te warmen voor de grote dag : Zaterdag 12 JULI 2008 !! Er is dit jaar een fantastische line up, 7 Nederlandse bands, van progressief tot Heavy Metal in de puurste vorm. Uiteraard zal ook Roadkill zelf van de partij zijn. En uiteraard kun je je ook dit jaar weer voordelig vol laten lopen met onze gepatenteerde halve literblikken bier voor één Euro per stuk !! De line-up in willekeurige volgorde (exacte tijden volgen nog): Roadkill Cell 29 Methusalem Black Knight Rorschach Kiss of Dawn D'Lemma Net als vorig jaar, beloofd dit echt een superdag te worden en dit jaar zullen we tot 23:00 uur doorgaan. Na afloop zal er in de podiumtrailers gekampeerd kunnen worden dus je hoeft evt. alleen je slaapzak mee te nemen. Kaarten zijn te bestellen via www.roadgrill.nl ( via de "HOE" sectie ) en kosten 15 Euro per stuk en daarmee heb je toegang tot het festival terrein en al het vlees dat je kan grillen en eten voor de hele dag. Drankbonnen kosten 10 Euro en geven je recht op 10 gekoelde consumpties ( bier, Cola, Sinas etc. ). De poorten gaan om 14:00 uur open. |
|
oew, klinkt wel interessant, jammer dat ik vegetarier ben Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
vorig jaar was dat erg gezellig Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
HEUY!!!! Gratis BBQ en bier voor 1,-......daar moeten we toch eens goed over nadenken |
|
een beetje afhankelijk van andere activiteiten, maar als ik kan, kom ik. |
|
Was idd erg gezellig vorig jaar. Denk dat ik hier wel aanwezig ga zijn |
|
quote: Doe je best! (qua datum ) www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
met roadkill in de buurt verlies ik mn eetlust danig... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Jammer dat we er dit jaar niet bij kunnen zijn, was vorig jaar zeker de moeite waard meer van dit soort initiatieven |
|
Briljant! Ik moet er mijn agenda nog even op naslaan, maar ik vind dit festival al bij voorbaat geslaagd. Bier (frisch), barbecue en metal, wat wil een mensch nog meer? “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
!! LET OP: kaarten zijn alleen in de voorverkoop verkrijgbaar, dit in verband met de inkoop van het BBQ - vlees !! |
|
Ai... als ik niet in Slovenie zat dan zou ik zeker weer een worstje komen meepikken! Was erg gezellig vorig jaar! Erg gave entourage ook, met die industrial sized bbq's, vrachtwagentrailers als podium en een koelwagen tot de nok toe met fleisch! |
|
Leuk dit, eens even over nadenken. Heb geloof ik geen andere festivals op die datum. |
|
Ha ha idd geniale avond denk ik maar afwezig omdat kameraad dan 40 wordt en die krijgt dan een striptease dus dat wordt ook wel lachen denk ik. see you at occultfest! |
|
quote: Lief van jou! Als ik 30 wordt wil ik ook een striptease van jou, trek maar iets roze aan |
|
quote: Ha ha duh eh hij krijgt dus geen striptease van mij ha ha maar van een een echte stripper ha ha en als jij dertig wordt en dan nog vrijgezel bent dan krijg jij ook een striptease (wel van een lekker kerol natuurlijk met lang haar he he) see you at occultfest! |
|
quote: En dan ook nog bbqen weer, zorg ik voor vleesch en bierrr. |
|
De volgorde van de line- up en het tijdschema zijn nu bekend : De line-up : 14:00 - Poorten open 14:30 - 15:15 Kiss of Dawn 15:30 - 16:15 D'Lemma 16:30 - 17:30 Rorschach 17:45 - 18:45 Black Knight 19:00 - 20:00 Cell29 20:15 - 21:15 Methusalem 21:30 - 22:30 Roadkill Bestel je kaarten in de voorverkoop, ivm de inkoop van het BBQ-vlees ! www.roadgrill.nl |
|
Hier wat sites waar je info en muziek van de bands kunt vinden : Roadkill : www.myspace.com/roadkillheavymetal - www.roadkill.nl Methusalem : www.myspace.com/methusalemband Cell29 : www.myspace.com/100566 - www.cell29.nl Black Knight : www.blackknight.nl Rorschach : www.myspace.com/rorschachband - www.rorschachrock.com D'lemma : www.dlemma.com Kiss Of Dawn : www.myspace.com/kodrocks - www.kissofdawn.com Kaarten alleen in de voorverkoop (ivm inkoop BBQ vlees ) : www.roadgrill.nl |
|
Geniaal concept! |
|
12 juli - ROADGRILL Metal Festival Rotterdam : - 7 Nederlandse Metal bands voor € 15,00 - BBQ inbegrepen bij kaartje - Bier ( halve liters )/ drinken 1 euro - Overnachten na afloop mogelijk - Ruime parkeergelegenheid Dag schema : 14:00 Poorten open 14:30 - 15:15 Kiss of Dawn 15:30 - 16:15 D'Lemma 16:30 - 17:30 Rorschach 17:45 - 18:45 Black Knight 19:00 - 20:00 Cell29 20:15 - 21:15 Methusalem 21:30 - 22:30 Roadkill KAARTVERKOOP : - Via www.roadgrill.nl - Via band- en crew leden van de optredende bands. Stuur ze een mail via hun site etc. ! Koop je kaarten in de voorverkoop ivm de inkoop van het vlees voor de BBQ !!! [Dit bericht is gewijzigd door Marjo op 02-07-2008 23:55] |
|
Mensen die in Rotterdam of omstreken wonen kunnen hun kaarten telefonisch bestellen op 06 - 23216293 en je kaarten worden dan thuisbezorgd ( betalen bij aflevering ) !!!!!! |
|
Er zijn nu 4 verschillende manieren om aan kaarten te komen voor de Roadgrill : KAARTVERKOOP( entree + "all-you-can-eat" BBQ is 15 euro ): - Via www.roadgrill.nl ( "Hoe" - section ) - Via band- en crew leden van de optredende bands. Stuur ze een mail via hun site/MySpace etc ! - Voor de mensen in Rotterdam en omgeving : bestel je kaarten (min. 2 ) telefonisch en ze worden gratis bij je thuisbezorgd ( betaling bij aflevering ) - Voor de mensen buiten de regio Rotterdam en omgeving : bestel je kaarten telefonisch en ze worden kostenloos naar je toegezonden ( betaling bij ingang festival op de dag zelf ) ROADGRILL TICKET TELEFOON : 06 - 23 21 62 93 Koop je kaarten in de voorverkoop ivm inkoop vlees voor BBQ ! [Dit bericht is gewijzigd door Marjo op 03-07-2008 11:43] |
|
Volgende week Zaterdag is het zo ver ! 12 juli ! |
|
Nog 5 dagen wachten ! A.s. zaterdag is het zover ! Metal + BBQ voor € 15,00 Bestel Nu je kaarten op de : ROADGRILL TICKET TELEFOON : 06 - 23 21 62 93 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |