IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Metal cafe's in Amsterdam en omstreken...
DakGoot
Usericon van DakGoot
Posted 28-07-2002 18:44 by DakGoot Wijzig reactieProfiel van DakGootQuote dit bericht

Iemand die weet waar het metalplubliek in amsterdam zoal gaat zuipen?


[topictitel aangepast]

[Dit bericht is gewijzigd door elessar op 28-07-2002 18:52]


Theres no such thing as live and death, live is just a dream... heres tom with the weather...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-07-2002 18:48 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

in de kroeg..


Suck my piss


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 28-07-2002 18:48 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

uhm the cave?, kweet t nie zeker kom er zelf niet vandaan


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 28-07-2002 18:52 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

The Cave idd, en Korsakoff denk ik.



DakGoot
Usericon van DakGoot
Posted 28-07-2002 18:57 by DakGoot Wijzig reactieProfiel van DakGootQuote dit bericht

tnx
die ga ik dus binnenkort ff met een bezoekje vereren


Theres no such thing as live and death, live is just a dream... heres tom with the weather...


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 28-07-2002 20:09 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

je kunt ook gewoon naar Breda verhuizen
das makkelijker


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


G.
Usericon van G.
Posted 28-07-2002 21:43 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

Dat weet ik wel zeker .....Amsterdam heeft geen metal cultuur. Natuurlijk wel een beetje maar op een totaal andere manier dan in de rest van nederland!


Hippy Killer
Smell my breath and count my teeth....
Usericon van Hippy Killer
Posted 28-07-2002 21:51 by Hippy Killer Wijzig reactieProfiel van Hippy KillerQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 21:43 schreef G. het volgende:
Dat weet ik wel zeker .....Amsterdam heeft geen metal cultuur. Natuurlijk wel een beetje maar op een totaal andere manier dan in de rest van nederland!


uit mijn ervaring is asd ech een grote comerciele zooi.... overal van die huppelkutjes die onder het glitter zitten...
zelfs de metal platenzaak is ruk... (boedisk ofzo)


He man nice shot!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-07-2002 21:53 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 21:51 schreef Hippy Killer het volgende:
zelfs de metal platenzaak is ruk... (boedisk ofzo)


Boudisque ofzo. Best een goeie zaak. Een van de weinige met veel CD's en Shirts.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 28-07-2002 21:54 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Idd Boudisque is OK. Fame, dat is kut.



Hippy Killer
Smell my breath and count my teeth....
Usericon van Hippy Killer
Posted 28-07-2002 21:57 by Hippy Killer Wijzig reactieProfiel van Hippy KillerQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 21:53 schreef Slechtheid het volgende:
Boudisque ofzo. Best een goeie zaak. Een van de weinige met veel CD's en Shirts.


Die eigenaar moeten ze alleen schieten...
das ech een zak...
dan liever concerto. Meer cd's, goedkoper en een 2e hands afdeling..


He man nice shot!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-07-2002 22:13 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 juli 2002 21:57 schreef Hippy Killer het volgende:
Die eigenaar moeten ze alleen schieten...
das ech een zak...
dan liever concerto. Meer cd's, goedkoper en een 2e hands afdeling..


waar zittie dan ergens? klinkt interessant.


Oud Vuil.


Hippy Killer
Smell my breath and count my teeth....
Usericon van Hippy Killer
Posted 28-07-2002 22:17 by Hippy Killer Wijzig reactieProfiel van Hippy KillerQuote dit bericht

Uterechtse straat. de 4 stopt zowat voor de deur...


He man nice shot!


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 28-07-2002 22:17 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

He daar ben ik wel eens geweest, maar toen hadden ze er niet erg veel. Maar dat is lang geleden, toen ik nog eerstejaars was
Ik zou er weer eens moeten gaan kijken.

Concerto
Utrechtsestraat 52-60
1017 VP Amsterdam
Tel.: 020-6235228
Fax.: 020-6272084
Email: concerto@xs4all.nl

Maar goed, het ging hier over cafe's...



G.
Usericon van G.
Posted 28-07-2002 23:25 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 21:51 schreef Hippy Killer het volgende:
overal van die huppelkutjes die onder het glitter zitten...




Dat vind ik dus erg oke aan amsterdam....hier hoef je dus geen kisten aan als je van metal houdt vrienden van mij die echt mega metal fan zijn lopen ook lekker op gouden poema's en g-sus shirtjes...opzouten met die domme hokjes geest


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 28-07-2002 23:59 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

ik heb een keer in Amsterdam opgetreden, maar of wij speelden niet goed of er is gewoon geen goede metalsfeer daar. het was samen met Endor trouwens. in het oosten van het land gaat het dak er veel eerder af.


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 29-07-2002 0:03 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik hoorde dat Black and Withe metal draaien (ben er zelf nog niet geweest)

Verder vind ik Legendz aan de kinkerstraat erg leuk)The Cave was 'vroeger' een gothic feest en schijnt weer open te zijn.Kom helaas niet zo vaak meer in A'dam na de verhuizing


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen