|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een discussie weer, wat is dan wel metalcore? Metalcore is inderdaad wel het nieuwe stokpaardje van de metal-massa's (of terwijl de baby-alto'tjes enzo) maar om dan gelijk weer de discussie te dumpen op wat wel of niet metalcore is. Het één is nooit het ander, ik vind juist die metalcore bands die alleen maar willen beuken hetzelfde klinken. En As I Lay Dying bijvoorbeeld heel vet, al was het maar omdat ze alle 3 de keren dat ik ze live zag gewoon zo'n strakke performance afleverde, muzikaal. Maar goed back on-topic. Ik denk wel dat er vette platen zijn uitgekomen, maar het lijkt wel alsof er in veel genres echt een continuë verandering plaatsvind van wat de muziek is. Muzikale ontwikkeling he? Of is het iets wat de muziekindustrie maar blijft sturen....complot-theorietje? If music is a mirror revealing the depths of my heart, then I will write the darkest song, For without forgiveness my soul is lost |
|
quote: het is de illuminati. Suck my piss |
|
@ die core kerel: kan jij alsjeblieft heel veel gaan posten overal... lijkt me gezellig [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 09-06-2008 18:43] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
wat men nu metalcore noemt was vorig jaar toch nog gewoon nu-metal? Je moeder. |
|
Als ik het dus goed begrijp is Nu-Metal aan het veranderen in Toen-Metal. Mag je het dan al Oldskool noemen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
oude nummers! Je moeder. |
|
quote:jup Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Voor de mensen die alles waar 'harde gitaren' in voorkomen als metal bestempelen wel idd. |
|
quote: Defineer metal eens? |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
lal! wtf is celtic metal trouwens? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 09-06-2008 19:02] Je moeder. |
|
quote: oke, metalcore is gewoon veredelde nu metal voor mensen die te stoer zijn om nu metal te luisteren maar het stiekem wel leuk vinden Je moeder. |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Die zit. |
|
hihihi Je moeder. |
|
quote: - Mensen in het bezit van een gitaar, drum en bas en denken dat ze er muziek mee kunnen maken. - Gitaar bezitters die er spijt van hebben dat ze geen piano concert hebben kunnen geven en daarom zich maar op hun gitaar uitleven met rifjes. - zangers die het of hoog in hun bol hebben en denken dat ze opera zangers zijn (waaronder de sopraan) of bewust zijn van hun zangtalent en daarom maar een beetje gaan brommen of krijsen door de microfoon. - graag stoer doen met de duivel en dode mensen, of stiekem emo zijn en zingen over hun zelfmoordgedachte of spelen dat ze een stoere Viking zijn en er op los willen knokken. |
|
..en jouw leeftijd is? |
|
quote: Ongeveer een kwart eeuw. |
|
|
|
quote: Mag ik vragen wat je eigenlijk op dit forum doet Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Een term van vroeger voor nu-metal was mallcore. Er zitten ook wel hardcore elementen in nu-metal. Maar het is niet 't zelfde. Numetal is toch vaak vooral een mix van wat harde rock, wat hardcore invloeden, soms wat hiphop meuk, etc. |
|
quote: wat doe je hier verder nog dan ik heb een tiefeshekel aan jazz, hip hop, country, hollandse hits, slagers, tibetaanse throatsingers, chinese volksmuziek, negers, draaiorgels, r&b etc maar ben me er echt wel van bewust dat die mensen hun ding waarschijnlijk goed doen. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: een goede en terechte vraag. Wellicht omdat ik stiekem bepaalde muziek toch leuk vind ondanks ik soms anders beweer. |
|
kwart eeuw... komt over als een achtste eeuw In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |