|
Auteur: |
|
|
Hails allen, Ik ga in ieder geval dus 28 maart naar Noorwegen voor een tweedaags festivalletje en ik was eigenlijk benieuwd of er nog anderen gaan en zo ja hoe? Met het vliegtuig is namelijk al redelijk prijzig (varierend tussen de ene dag 165 euro en de andere dag 265 euro voor een retourtje) dus een ander alternatief is wel mooi meegenomen. Iemand suggesties? zie ook http://www.infernofestival.net |
|
damn vind je het erg? er komt echt kut met peren eerlijk gezegd. dan wacht ik gewoon 2 daagies om lekker naar Immortal te gaan |
|
Hmmm...heb mijn boeking net bevestigd.... En uiteraard ga ik ook naar Immortal. Wordt dus een druk weekendje Met een beetje mazzel nog wat mensen ontmoeten ook... |
|
Hmm ja, ik snap niet helemaal waarom je hiervoor naar Noorwegen gaat. Of blijf je er langer om nog wat van het land te zien? |
|
Ach, ik ken er een dame en die had ik beloofd een keer langs te komen dus ik dacht dat dit wel een ideale gelegenheid zou zijn. Mogelijk zie ik nog wel wat van het land daar ik er de 28ste al om een uur of 10:00/11:00 zal zijn dus dat moet lukken. Maar goed, ben toch niet zo'n sightseeing person maar gaat iig zeer memorabel worden. |
|
AAAAArggh, waarom komt in Nederland nooit zo'n festival met zo'n line-up?! DAMN |
Index / Concerten |