|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Denk dat mental zich hier wel vermaakt |
|
K....K.....KERNALFUCKINGZERO!!!!!! Hoofddorp is dan weer fucking niet te doen als je van Rotterdam afkomt en nog terug wil. en ja ik zeik over de afstand ja en wat dan nog, als ik erover wil zeiken doe ik dat en als het je niet bevalt dan beuk ik je op je oog. Fuck the world and fuck you |
|
nou kom maar op met die beuk Je moeder. |
|
waar zit die ook weer op me toetsenbord Fuck the world and fuck you |
|
Dan ga je toch eerder weg, allerjezust, beetje hardcore knaap bezoekt zijn schowtjes "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
eerder weg op een show, no fucking way. ik betaal toch ook niet maar voor de helft!!!! Fuck the world and fuck you |
|
Betalen? Kijk nog eens goed op de poster dude [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 11-06-2008 21:42] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:sjorrie. dat is wel heel erg netjes ! Fuck the world and fuck you |
|
No Turning Back, Nederland's beste inbreng in hc op het moment. Allejezus wat een band is dat. Misschien wel aanwezig hier. Wat doet DrDoom trouwens tussen de New Era petjes? |
|
machtig beuken? Je moeder. |
|
Voor de afwisseling zorgen Ik vind het wel ruig om met allemaal hardcore bands te spelen zal ook niet de eerste keer voor ons zijn. We hebben nog best wat fans in de hardcore wereld. Fire walk with us is overigens ook geen petten hardcore maar gaat meer richting Pelican. Sowieso erg cool om met NTB te spelen aangezien het maten zijn. [Dit bericht is gewijzigd door DrDoom op 12-06-2008 0:13] |
|
quote: Laten we het hopen |
|
Neuk! In de originele bezetting? Die wil ik ook al tijden zien... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Volgens mij was het de originele bezetting. |
|
Ah, lekker dichtbij. Tegen die tijd maar even kijken. |
|
quote:Hmm, heb jij slaap plaatsen ? Fuck the world and fuck you |
|
No Turning Back!! Ruige shit, wel aanwezig denk ik. |
|
quote: +1. "Ga maar dood!!" ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Zit eens wat van Neuk! te luisteren op de myspace, volgens mij knalt dit wel live |
|
Skinless vervangt Agent Orange! |
|
quote: Tegenwoordig kan je vanaf Hoofddorp station de Zuidtangent bus pakken (dacht de 300 of 310), deze rijd de hele nacht naat Schiphol (10 min). Schiphol zit op nacht net etc.. Zoek wel de tijden even uit. |
|
|
|
Lijkt me stug, op Houten Deathfest konden ze niet spelen en dat valt op dezelfde dag. |
|
quote: Dan niet. |
|
Maar het is toch echt zo. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |