|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
...En verder heeft ie ook een waaanzinnig ego. Eens een interview met die gast gezien, en ik werd er echt niet goed van Was ie op een festival, moest ie wel even kwijt dat alle andere bands daar kut waren, en dat zijn eigen band daar toch echt de enige band met talent was... jaja... Zenial |
|
quote: Zoals zijn blaas ledigen op de aanwezige persfotografen... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik zag hem ooit live..het enige wat hij deed was zitten... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: dat heb wel stijl eigenlijk |
|
quote: NOT! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Hoezo? was je het slachtoffer er van? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Was ik er slachtoffer van geweest dan had mister mike het optreden niet meer kunnen afmaken vanwege plotse en hevige genitale pijnen... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
On topic, niet slowchatten, meer over Mr Bungle... |
|
Mike Patton zit toch ook in Tomahawk? Die band heeft wel een aantal leuke nummers "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Da levert vast spetterende foto's op. Die fotografen zijn toch bijna allemaal van die geilende glijers? Zal me niks verbazen als de meeste met mond open zoveel mogelijk proberen op te vangen tijdens het aanhoudende fotograferen; t is per slot van rekening niet zómaar blaasinhoud... Als ik die oude FNM video bekijk van You fat bastards moet ik toch concluderen dat Patton leip genoeg is om een hele show te dragen. Toen ze support waren -samen met Soundgarden- van Guns n' Roses gozer ook zien rollen en springen als een gestoorde. Anyhoe; muzikaal gezien is die gozer zeker interessant bezig als je mijn genoemde rijtje samenwerkingsverbanden bekijkt. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-07-2002 17:14] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
|
quote: Ik vind het , zover ik het uiteraard kan beoordelen, een vreselijk iritant ventje. ik ben niet echt fan van zijn producten (alhoewel ik wel wat faith no more cd's kan uitstaan) en, inderdaad, dat ego verpest het geheel voor mij. |
|
quote: Dit roept een vraag op: is de persoonlijkheid van een muzikant een doorslaggevende factor in de waardering van diens muziek? Het gaat als fan toch puur om de muziek als je verder geen kontakt met elkaar hebt? Ik had vroeger al het idee dat ik vele muzikanten waarvan ik de muziek luisterde nooit wilde leren kennen. Het ging me ook nooit om de persoon. Tuurlijk; een sympathiek persoon is tof; maar maakt het op cd wat uit als de muziek goed is? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: je hebt gewoon helemaal gelijk. maar ik ben toch al niet zo een grote fan van faith no more en al die friemelbands waarin hij zit. dus zodoende... |
|
Mike Patton rules en daarmee uit! |
|
quote: Dan had-ie z'n dag niet denk ik. Ik zag hem met The Fantomas op Waldrock en hij heerste daar "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
|
|
Tomahawk Touché, pussycat! |
|
Ik heb em vorig jaar op Waldrock backstage ff gesproken, ontzettend relaxte kerel |
|
quote: Hebben jullie dit nu al bekenen of nie? Is tamelijk vettig! |
|
Wow, dit is geflipte muziek hee ..... hahahaha Mike Patton regeert wel idd, vooral bij FNM vind ik m waanzinnig |
|
quote: Na aanleiding van deze nummers ben ik dit topic begonnen; zeer goed -gestoord- zoals je van Dillinger Escape Plan mag verwachten! DJINGAH! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: En hij had nog gelijk ook... |
|
Soon in the Effenaar |
|
Het lijkt me inderdaad niet echt een lekkere (lees aardige) vent...het optreden in de Effenaar met de Fantomas was interessant! Ik ben de steiger opgeklommen en heb Dave Lombardo van boven kunnen bekijken die zijn drumstel dwars op het podium had staan. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |