|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe quote: Ik vind elk nieuw album beter dan het vorige, maar ik ben ook erg hip en trendy. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Niet dat ik per se mijn gelijk wil halen, maar waarom telt bij Slipknot een demo/eigen beheer cd wel mee als debuutalbum en bij alle andere bands niet? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Hmmmm, is anders wel via label gereleased hoor .. weet zo niet welke, maar zal vanaamd eens kijken. Rotten records maybe? Ze zaten toen meer in de scene met een acid bath bijvoorbeeld. |
|
quote: Van Wikipedia (het is by the way Mate met een T): quote: http://en.wikipedia.org/wiki/Mate.Feed.Kill.Repeat. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik sluit me er toch bij aan dat het a) weer belachelijk veel geld is aangezien ik b) Slipknot echt kut vind, en dus alleen voor MH kom met CoB als voorprogramma en ik dus c) weer niet ga. De rest, veel plezier ! Vind ik ook niet |
|
quote:Wiki HOEFT niet gelijkt hebben. Ik zal vanaamd eens kijken , heb em 2x |
|
quote: Irritant betwetertje. [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 16-06-2008 15:44] Bareuh... |
|
50 euro! hahaahahaahahahahaaha. Rot toch op man, 3 matige bands voor 50 euro. Wat denken ze, dat dit een festival is ofzo. Schandalige prijs en onze vrienden van Mojo zullen er wel weer achter zitten. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Hehehe, irritant betwetertje Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Gelukkig zijn er mensen die dit geen matige Bands vinden, ik vind ze ook goed bijelkaar passen, ookal schijnt niemand dat hier te snappen. Ik vind het niet duur hoor, voor de pubers die erheen gaan zal het vast een maand kranten bezorgen zijn maargoed. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Oh ik snap het prima, wat ik niet snap is dat ze zichzelf blijkbaar een soort sterrenstatus aanmeten. Met name door zo'n prijs te hanteren, maar daar kan Mojo ook debet aan zijn. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Bareuh... |
|
Machine Head is ook niet gek, die kunnen wel inpakken zelfs als Slipknot op halve kracht speelt. Mijn god zojuist Disasterpieces weer eens bekeken. Wat een onmeunige beuk cd, Burn My Eyes was cool, voor de rest heeft Machine Head nooit meer iets gaafs uitgebracht. Skipmetal. Daarnaast is Slipknot qua verkoopaantallen gewoon de grootste band. |
|
Aanwezig Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Aanwezig, wederom met proost spandoek... MH! |
|
Vanavond! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Niet in de HMH aanwezig geweest. Maar wel in de Melkweg,Satyricon! Wat een geweldige show!! After@The Cave.Blijheid alom.Robb Flynn van MH en Alexi en Janne van CoB kwamen even gezellig mee drinken. Babbeltje, ,foto, ,babbeltje en nog meer drank. Ja ik zie er niet uit,jammer dan.Sta wel mooi samen met Robb Flynn. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 22-11-2008 1:00] =) |
|
Ik was in de HMH, CoB niet gezien, van Machine Head de laatste 3 nummers want ik kwam natuurlijk voor Slipknot. Welnu, het was geweldig. Het geluid was hard en goed. De band speelde ontzettend strak, Corey die vocaal toch vaak de zwakke schakel was is erg goed geworden om over de rest van de band maar te zwijgen. Hydraulische plateaus voor de percussionisten/zangers en Joey ging tijdens Sick weer over de kop. Een supercoole lichtshow, ik dacht even dat er een Ufo ging landen. Slayer trok de tent niet vol? Gisteravond was uitverkocht. Toch frappant aangezien niemand Slipknot gaaf vindt. Voor mij het concert van het jaar. TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Was hier eigenlijk alleen voor Slipknot, maar ook Machine Head was erg goed bezig! Wat waren dit twee geweldige optredens!!! C.O.B. daarentegen minder, stomme gitaarlikker... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Was ook aanwezig. Meer voor Machine Head maar Slipknot was ook mooi meegenomen. -HMH is wel een leuke zaal met goed geluid -Socializen met random lui -Mooi overzicht vanaf het zij-balkon -Gast verkleed als koning door de zaal zien zwieren -CoB was wel aardig -Machine Fucking Head! Geniale show van een geniale band - Slipknot was ook goed bezig. Alleen erg jammer dat ze Wait and Bleed niet hebben gespeeld (of heb ik die gemist?) -Gratis toegang, drank en hapjes. Ontdekt dat ik Southern Comfort erg goed te pruimen vind. -Aan het eind Audio tegen het lijf gelopen. Na het vallen van het woord 'trein' me ineens realiserend dat ik die ook moest halen er vandoor gegaan, merch gekocht en naar de trein gerend. Nu met stijve nek, schouders en rug maar het was zéér geslaagd! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Jammer dat je maar 3 nummers van Machine Head hebt gezien, want dat was toch ook wel heel erg gaaf! Wat je over Slipknot zegt, dat ben ik volledig met je eens! Ook al is het niet geheel mijn ding (jaja, ook ik kom er zogenaamd niet openlijk voor uit ), het zat allemaal perfect in elkaar en ik heb er meer van genoten, dan ik had verwacht. Dat Slayer de tent niet vol had t.o.v. van deze tour Machine Head & Slipknot (over COB zwijg ik liever), is ondermeer te wijten aan het feit dat Machine Head als support van Slipknot optrad. Althans dat is mijn idee daarover. Machine Head is immers nog ontzettend populair en hun laatste cd "The Blackening" is en blijft fantastisch! Ik vond Heineken Bier eindelijk ook eens een keer goed te zuipen, had ik ook niet verwacht. Soms valt het mee.........soms valt het tegen an evil incarnation of DEATH! |
|
MH verkocht een jaar op eigen kracht (naja met Arch Enemy, Trivium en Dragonforce) de HMH ook al uit. Het lijkt me idd de combi van bands want Slayer/Slipknot was 4 jaar geleden al goed voor een zo goed als uitverkocht Ahoy. |
|
quote: Was ik de enige die Rob Flynn maar super irritant vond? Ik had op een gegeven moment zoiets van, hou je bek nu eens en speel... Interactie met het publiek is niks mis mee (zie Corey Taylor), maar dit was een tikkeltje overdreven. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Verstandige praat! an evil incarnation of DEATH! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |