|
Auteur: |
|
|
"From Heart to Europe" Arkona’s European Tour nog in onderhandeling voor de locatie. (alleszins O-Vl) special thanks to Leshyj & Huldrefolk! www.myspace.com/arkonarussia reserveer nu: info@nepherex.com (max €10) [titel gefixt] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 13-06-2008 9:29] |
|
Dacht dat Hub zei dat de show in Roermond de enige in de Benelux zou zijn? Nouja, kan ik ze misschien twee keer meepikken! |
|
Klopt want volgens de promoter van Arkona kon er niks bevestigd worden in België en zal Roermond dus de enige Benelux show worden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De complete tour: 25 Jul 2008 Roermond, Netherlands 26 Jul 2008 Hell fast attack fest Blansko, Czech Republic 27 Jul 2008 Banska Bystrica, Slovakia 28 Jul 2008 T.B.A., Slovenia 29 Jul 2008 Rijeka, Croatia 31 Jul 2008 Timisoara, Romania 1 Aug 2008 Baia Mare, Romania 2 Aug 2008 Brasov, Romania 3 Aug 2008 Sofia, Bulgaria 4 Aug 2008 Novi Sad, Serbia 5 Aug 2008 T.B.A., Macedonia 7 Aug 2008 Bayern, Germany 8 Aug 2008 Thuringen, Germany 14 Aug 2008 BRUTAL ASSAULT - Open Air Festival Czech Republic, Jaromer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
|
Arkona is een prima band al een tip van de support?? signature |
|
Gaaf dat het in Bornem is....ben ook aanwezig. Kunnen we meteen met Arkona samen naar Roermond rijden de dag erna. In Roermond zijn Winter of Sin en Chain of Dogs de supports. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Jaaaa! Donderdag! Check op zijn minst www.myspace.com/arkonarussia Masha, Masha, Masha!!! Support http://www.myspace.com/vinternatt en http://www.myspace.com/berserkirband |
|
2 dagen Arkona achter elkaar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Lol, met die naam de MCD en het nummer Bridgeburners en het nummer Blood Follows is het voor mij wel duidelijk waar de inspiratie vandaan komt. Raar dat ze dat alleen nergens noemen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
hoedanook aan te raden signature |
|
quote: Zie maar dat je er bent Hypnosken! Lang geleden da'k u gezien heb. |
|
ik kom 90% zeker en doe wel een shift signature |
|
morgen al signature |
|
HEUY!!!! 2 dagen aanwezig |
|
Veel plezier! Ik ken niet komme... Bla |