|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hé !! Nog mensen die naar FTC gaan ?? Ik ben er aanwezig samen met nog 6 niet-zm'ers !! Wie gaan ?? - EvilPietje - NausDC :D |
|
Ach ja, jou was ik vergeten Komt hier ook niet vaak meer hé. Maar goed, het is maar stil. Niemand gaat dus ? BLASTBEATS FOREVER |
|
HEE IK GA OOK |
|
O ja, dat klopt ! HOERA !!! Er gaat er één !! Verder's echt niemand ?? BLASTBEATS FOREVER |
|
Het was weer eens ouderwets gezellig. Misery Index, Bathtub Shitter, Cephalic Carnage, Hateplow en Phobia waren geweldig. |
|
Wat een heerschend festival is FTC!!! Veel rukbands, veel goede bands, erg warm weer, doorgedraaide duitsers en toch nog veel nederlanders. Hoogtepunten: Dismember, Necrophobic, Cephalic Carnage en Haemorrhage. Dieotepunt: Ranzig Bier. |
|
Het bier was inderdaad niet om over naar huis toe te schrijven, wat een ranzig warm kutbier zeg !! Verder helemaal te gek !! BLASTBEATS FOREVER |
|
Volgend jaar neem ik meer bier zelf mee, de controle stelde geen aars voor. |
|
Nou, wij zijn 4 gecontroleerd op drugs en paspoorten, en bij de poort werd de kofferbak toch wel grondig overhoop gehaald. BLASTBEATS FOREVER |
|
Afgelopen jaar was er helemaal geen controle hehe. Toen was Grave trouwens HET hoogtepunt van het festival [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 03-06-2003 18:40] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ben benieuwd hoe Desaster speelde..... Iemand? changed to 'ouwe' |
|
quote: GRAVE???!!! Shit jammer dat ik vorig jaar niet op FTC was... |
|
quote: Jullie zagen er vast verdachter uit dan ons |
|
|
|
quote: Tja, het heet niet voor niks FUCK THE COMMERCE he. Stel je voor dat je een paar biertjes te veel mee naar binnen neemt en wat dat voor een gevolgen zou hebben voor hun (lauwe) drankomzet.... Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Wat trouwens ook wel een beetje jammer was dat Absorbed op woensdag avond veel later het podium betrad omdat er voetbal gekeken moest worden. Je gaat toch niet naar een festival om voetbal te kijken, Blijf dan thuis! Erg jammer!!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |