IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Gekke, enge gevoelens, toch niet zo gek? Vorige pagina
TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 29-07-2002 19:49 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik heb ook lange tijd het idee gehad dat ik in een soort "toneelstuk" leefde, dat alle situaties en personages speciaal voor mij gecreerd waren en ik dus een of ander experiment was. Ook heb ik heel lang gedacht (en denk ik af en toe nog steeds) dat mensen gewoon weten wat ik denk, mijn gedachten kunnen lezen.

Ik kom wel vaker op vreemde gedachtes uit als ik echt erbij stil ga staan dat ik leef. Dat ik nog een tijdje door moet gaan en al een heel tijdje achter de rug heb. Ik vind het op dergelijke momenten heel vreemd dat al die andere mensen ook een compleet leven achter de rug/voor zich hebben en dezelfde gedachten (kunnen) hebben. Dat iedereen een eigen belevingswereld heeft, zoals de mijne, en dat die allemaal doorelkaar heen lopen.


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 29-07-2002 20:05 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2002 12:18 schreef Sirene het volgende:
Al sinds dat ik een klein meisje was, heb ik het idee als ik alleen in een kamer sta, niet alleen te zijn. Ik heb dat idee niet altijd, vooral 's-avonds voel ik mij niet meer op mijn gemak in mijn eigen huis. Dit ligt niet aan mijn huis, want in andere huizen heb ik het ook. Ik krijg dan een soort van een zwaar gevoel over me, een soort waarschuwingssignaal (net of iemand naar me kijkt) en als ik me dan laat gaan, word ik vervolgens heel erg bang en kruip ik het liefst zo snel mogelijk in bed met de dekens over mijn hoofd. Ik heb een keer gehad dat ik mijn naam hoorde fluisteren, maar niemand zag. Heel eng was dat. Het was ook gelukkig maar eenmalig. Op een of andere manier heb ik het idee dat een geest of een andere entiteit contact met mij zoekt. Ik wil dat niet, want ik schijt bekant in mijn broek. Dus ik sluit me er zo goed mogelijk voor af. Toch bekruipt dat gevoel mij best vaak, waardoor ik heel vervelend heel bang word in mijn eigen huis. Kan iemand mij een verklaring geven of mij een tip geven hoe ik hiervan af kan komen? Ik wil namelijk om 23.00 uur 's-avonds nog rustig mijn tanden poetsen, zonder dat ik bang ben dat straks een of andere geest voor mij staat.


damm ik heb echt presies het zelfe,
echt vaag,


morrigan
Usericon van morrigan
Posted 29-07-2002 20:27 by morrigan Wijzig reactieProfiel van morriganQuote dit bericht

ik heb dat alleen in mijn ouders kamer en in een kamer van een stel kennissen daar kom ik dan ook niet meer in.

ik kon mezelf ook altijd gek praten maar dat doe ik nu ook niet meer en ik zet altijd een muziekje op en houdt de deur van mijn ouders kamer altijd dicht weet niet of het helpt maar het stelt me in ieder geval gerust


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 29-07-2002 20:34 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

hmmz het wordt hier echt te gek voor woorden...ik geloof jullie verhalen dan ook steeds minder....99% hier slaat voor mij als kut op dirk..



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-07-2002 20:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb 3 jaar terug eens wat geks meegemaakt
Ik kwam thuis vanuit de kroeg
Ik duik me bed in. Ik voel dat ik niet alleen ben


Klopte ook ...

Ik zat een verdieping te laag ...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 29-07-2002 20:42 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2002 20:41 schreef Jenje het volgende:
Ik heb 3 jaar terug eens wat geks meegemaakt
Ik kwam thuis vanuit de kroeg
Ik duik me bed in. Ik voel dat ik niet alleen ben


Klopte ook ...

Ik zat een verdieping te laag ...


mwuhahahahahahahaaaa


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 29-07-2002 20:43 by zwartdoornroosje Wijzig reactieProfiel van zwartdoornroosjeQuote dit bericht

DIe dingetejes van mij, ik weet best wel dat dat verbeelding was hoor, nouja, die geesten weet ik niet, amr die andere dinge, tsjill man ik was toen 5 en 6 enzoo


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-07-2002 20:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja lach maar

Ik moest dat weer uit leggen aan me huisgenoot


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 29-07-2002 20:43 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Was 't een lekkere vent


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 29-07-2002 20:43 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 29 juli 2002 20:41 schreef Jenje het volgende:
Ik heb 3 jaar terug eens wat geks meegemaakt
Ik kwam thuis vanuit de kroeg
Ik duik me bed in. Ik voel dat ik niet alleen ben


Klopte ook ...

Ik zat een verdieping te laag ...


whahaha....dat wil ik ook wel eens meemaken ik wil wel eens weten hou ik zou reageren als ik de volgende ochtend wakker wordt met knallende koppijn en in een vreemde kamer en dat ik dan zo'n omaatje van rond de 70 vasthoud Lijkt me een heeeeel unieke ervaring



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 29-07-2002 20:44 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Hou het SERIEUS en on topic svp


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-07-2002 20:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Was keiserieus
En Echt gebeurt (chill .. het is warm)


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen