|
Auteur: |
|
|
Onryo is nog een vrij nieuwe en ook vrij onbekende band, ze spelen muziek die hoofdzakelijk bestaat uit Black Metal, maar verder ook invloeden bevat uit shoegaze en postpunk. Ongeveer het zelfde recept als Amesoers dus, Onryo is echter wat meer Black Metal gericht. Het is nog steeds wachten op de eerste release, welke waarschijnlijk in de vorm van een full-length gaat komen, uitgebracht door het Italiaanse Aeternitas Tenebrarum Music Foundation. De enige Onryo gerelateerde is (helaas) een myspace pagina met daarop de eerste twee opgenomen nummers: Imprint en Quiescence. Voor liefhebbers van Lifelover, Alcest en het bovengenoemde Amesoeurs check het uit: www.myspace.com/onryokaidan [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 16-06-2008 11:56] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
anyone? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Zonder het gehoord te hebben vind ik het nu al kut Fuck the world and fuck you |
|
Beschrijving klinkt goed, zal het straks eens luisteren. |
|
quote: hea jij was toch ook zo gek van Nae'Blis? die stijl is hier ook redelijk in terug te vinden dus je zal het wel tof vinden denk ik Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Klopt. Maar de drie bovengenoemde bands vind ik ook geniaal dus moet goed komen. |
|
Dit klinkt best goed.. |
|
muziek voor een tienerfilm of serie. Suck my piss |
|
Keristus wat kut dit ... Beetje oude gothic/wave spelen .. hoe kut en die zang is ook erg slecht. |
|
Die zang is best kut ja.. |
Index / Heavy Metal |