|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een supergave ontvangst voor die wereldband. En wat een supervette gig moet dit zijn geweest! Ben me al een week aan het schamen dat ik er niet heen ben gegaan! Haat @ Vera trouwens, die hadden eerder ook jaarlijks Boltthrower, maar de laatste tijd is het een beetje slapjes met Vera en metal ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Tof om ze zo te ontvangen ook Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zeer gaaf optreden! Weet iemand of er meer foto's te vinden zijn? Ik heb zeker vijf fotografen zien rondlopen! |
|
quote: Op de site van Atak komen nog foto's te staan, maar daar kun je nog wel een paar maanden op wachten waarschijnlijk En anders via dat nouks.nl? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nope, werkt nog neit geheel |
|
Ahja, ik zie het. Staat nog mooi vol met template-geneuzel en test-items Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Alle festivals op zoek naar rode lopers |
|
Dat was gedomme inderdaad een retevette gig daar in Enschede, zoals altijd speelde ze een knake-strake set hoewel Karl, volges mij was 't bij "Cenotaph", ff textueel de draad kwijt was. Mn nekwervels waren voor een aantal dagen weer flink naar z'n fuck, heerlijk! Een machtige avond met mijn nummer 1 band allertijde! "NO GUTS NO GLORY" J mi.san'troop [-zan-] (<Gr) (de (m); -tropen) mensenhater |
|
quote: Duurde ff, maar de foto's van Rene Damkot staan online de rest staat hier |
|
Hehehe, die gozer vooraan, die nèt op het verkeerde moment de verkeerde kant op staat... Leeft hij nog? Bruce Banner |
|
quote: Voor zover ik weet hebben we alleen het oude pand ten grave gedragen. |
|
quote: Das BVT Heb ik laatst nog gezien dus alles is goed met hem. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
BVT kan veel hebben, weest gerust! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik heb um terug gekopt... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |