IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : do 07-aug-08 || Atak, Enschede || Bolt Thrower (laatste concert evâh in oude pand!) Vorige pagina
RGB
Usericon van RGB
Posted 14-08-2008 2:39 by RGB Wijzig reactieProfiel van RGBQuote dit bericht

Zo ontvangen wij onze vedettes:

En Noukie, bedankt voor de foto's

Karl Willets: "I've never had a red carpet before! From now on we're gonna demand it!"

[Dit bericht is gewijzigd door RGB op 14-08-2008 2:57]

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 14-08-2008 8:45 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Wat een supergave ontvangst voor die wereldband. En wat een supervette gig moet dit zijn geweest! Ben me al een week aan het schamen dat ik er niet heen ben gegaan!

Haat @ Vera trouwens, die hadden eerder ook jaarlijks Boltthrower, maar de laatste tijd is het een beetje slapjes met Vera en metal

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-08-2008 10:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2008 2:39 schreef RGB het volgende:
Karl Willets: "I've never had a red carpet before! From now on we're gonna demand it!"

Tof om ze zo te ontvangen ook

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

De Demoon
Usericon van De Demoon
Posted 14-08-2008 10:20 by De Demoon Wijzig reactieProfiel van De DemoonQuote dit bericht

Zeer gaaf optreden!

Weet iemand of er meer foto's te vinden zijn? Ik heb zeker vijf fotografen zien rondlopen!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-08-2008 10:40 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2008 10:20 schreef De Demoon het volgende:
Zeer gaaf optreden!

Weet iemand of er meer foto's te vinden zijn? Ik heb zeker vijf fotografen zien rondlopen!

Op de site van Atak komen nog foto's te staan, maar daar kun je nog wel een paar maanden op wachten waarschijnlijk

En anders via dat nouks.nl?

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-08-2008 10:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nope, werkt nog neit geheel

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-08-2008 13:33 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ahja, ik zie het. Staat nog mooi vol met template-geneuzel en test-items

Fire
Usericon van Fire
Posted 14-08-2008 14:12 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 14 augustus 2008 2:39 schreef RGB het volgende:

Alle festivals op zoek naar rode lopers

lizard-king
Usericon van lizard-king
Posted 19-08-2008 17:53 by lizard-king Wijzig reactieProfiel van lizard-kingQuote dit berichthttp://www.wildlifeweb.nl; wildlifeworld.hyves.nl/

Dat was gedomme inderdaad een retevette gig daar in Enschede, zoals altijd speelde ze een knake-strake set hoewel Karl, volges mij was 't bij "Cenotaph", ff textueel de draad kwijt was.
Mn nekwervels waren voor een aantal dagen weer flink naar z'n fuck, heerlijk!

Een machtige avond met mijn nummer 1 band allertijde!

"NO GUTS NO GLORY"

J

mi.san'troop [-zan-] (<Gr) (de (m); -tropen) mensenhater

RGB
Usericon van RGB
Posted 27-12-2008 20:16 by RGB Wijzig reactieProfiel van RGBQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2008 10:20 schreef De Demoon het volgende:
Zeer gaaf optreden!

Duurde ff, maar de foto's van Rene Damkot staan online

de rest staat hier

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 27-12-2008 20:18 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Hehehe, die gozer vooraan, die nèt op het verkeerde moment de verkeerde kant op staat...

Leeft hij nog?

Bruce Banner

RGB
Usericon van RGB
Posted 27-12-2008 20:20 by RGB Wijzig reactieProfiel van RGBQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2008 20:18 schreef Lainedil het volgende:
Hehehe, die gozer vooraan, die nèt op het verkeerde moment de verkeerde kant op staat...

Leeft hij nog?

Voor zover ik weet hebben we alleen het oude pand ten grave gedragen.

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 28-12-2008 11:50 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 27 december 2008 20:18 schreef Lainedil het volgende:

Leeft hij nog?

Das BVT Heb ik laatst nog gezien dus alles is goed met hem.

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-12-2008 13:53 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

BVT kan veel hebben, weest gerust!

BVT
Usericon van BVT
Posted 28-12-2008 16:33 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 28 december 2008 13:53 schreef ZelThoR het volgende:
BVT kan veel hebben, weest gerust!

Ik heb um terug gekopt...

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com