![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
12 juli in Amsterdam, The Cave.. ![]() ![]() |
|
Volgende week in Amsterdam dus ![]() ~* www.SpoOken.nl *~ ![]() |
|
*schopje* Komende zaterdag in A'dam... tetoale gekte m'jong ![]() ~* www.SpoOken.nl *~ ![]() |
|
Jaaaaahh!! Ich bin dabei, Schatzi! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
Zo! Dat was echt wel een lekker geslaagde multi-culti-metal-avond! Volle bak, en super gezellig. Escadron beukte er heerlijk op los. Daarna ging er nog eens een schep bovenop door een super vette respons tijdens de Murder Manifest show!! ![]() Het rookverbod heeft ook wel voordelen óp het podium met name in de kleine zaaltjes. [Dit bericht is gewijzigd door Murdermanifest op 14-07-2008 12:43] ![]() |
|
quote: Was jij d'r ook?!?!?!?! Ik heb geen van de pot gerukte eikels gezien die avond! Ben je in 't echt wel normaal dan? check out: www.myspace.com/darkreign1 ![]() |
|
quote: Ik ben ook wel eens in de Cave geweest :p ![]() |
|
quote: LOL... wie niet... alle wegen leiden naar de Cave. check out: www.myspace.com/darkreign1 ![]() |
|
quote: Ikke niet! En Aaargh is geen eikel ![]() [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 17-07-2008 12:08] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: Ik normaal? Nee hoor! Ik ontken alles! ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
quote: Ik. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
HAHAHAHAHAHAHA Heb d'r trouwens wel een gezien die heeeel erg dronken en heeeeel erg vervelend was :p [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 20-07-2008 14:51] check out: www.myspace.com/darkreign1 ![]() |
|
Dat was ik niet. Ik was braaf rond een uur of één weer naar huis. *engelsmiley* “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
Nee... d'r was een of andere bezopen bush supporter die vervelend deed tegen wat meiden. Achterlijk figuur was dat zeg, niet normaal meer! check out: www.myspace.com/darkreign1 ![]() |
|
hadden ze zich maar moeten scheren Je moeder. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |