|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ligt het aan mij of is The Omen hun meest bijzondere nummer, wijkt wel behoorlijk af van de rest. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
The Omen, da's toch met die "cleane" zang aan het begin? Wijkt wel af ja... Maar ze hebben wel meer bijzondere nummers hoor. Het meeste is echter ragwerk. |
|
quote: Ja het hele nummer is clean, echt een juweeltje.. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
het grappige is, heb jaren gedacht dat het Dio was.. Henk Westbroek met zn wazige aankondigingen,, EN DAN NU DIO MY LAST ROCKET Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Inderdaad. Maar zoals gezegd, hele album heerscht. Op Left for Dead staan ook twee van die "semi" clean nummers: Ballads ftw [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 30-04-2011 20:08] |
|
klinkt lekker Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |