|
Auteur: |
|
|
Je kan nu ook youtube filmpjes plaatsen !!! Het gaat zo: [youtube]link van youtube pagina[/youtube] Voorbeeld: |
|
gaaf! Suck my piss |
|
Ik kon dat al Maar, nice, thnx! |
|
Ah dat is wel handig.. |
|
|
|
ff testen Edit: [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 22-06-2008 15:16] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat werd tijd. |
|
Aaah, mooi |
|
koele feature Paul Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Hehe, klassieker. |
|
Ah gaaf, handig! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nice! Bazzio Attacks!!! |
|
lache man [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 22-06-2008 22:00] zo kan ie wel weer |
|
Dikke punt [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 03-12-2008 22:32] The trend is dead. |
|
Erg zinvolle kick... |
|
quote: Je vriendin filmde het? |
|
|
|
quote: Huwh? Nein... quote: Ja, youtube filmpjes plaatsen. Titel is een beetje misleidend. [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 03-12-2008 22:27] The trend is dead. |
|
De eerste post toch niet? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Als we dan toch YouTube-filmpjes gaan posten: Geniaal, vooral het einde! [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 03-12-2008 22:51] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Ik vind die </embed></object> anders een beetje tegenvallen. Die allowscriptaccess echter! W00t! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Je bent te snel voor mijn correcties Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Wiggy-wiggy-wild-type. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Jongens, dit topic is alleen een aankondiging dat het kan. "Administration" weet je wel. Ik neem aan dat dat nu wel duidelijk is, leuke shizzle kan in "lollig deel 34564354" en live filmpjes van je homosexuele jeukband kunnen in, danwel het topic van je band, danwel het "laat je band eens horen" tipok. Hier gaat een slot op. |
Index / Administration |