|
Auteur: |
|
|
quote: wel je hebt in het oosten [doetinchem] een zaal waar vaak metalconcerten worden gegeven, het enige probleem is vaak dat ze geen genoeg bands vinden ervoor. Wij staan er met CHD ook een keer gepland. Die zaal heet trouwens de Zuwe. Ook is er in de zomer in Doetinchem een festival {bleekpop] waar ze ook nog bands voor zoeken. Dus mocht je watr willen dan kan ik dat wel regelen. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
|
|
Ik weet er in Alkmaar een paar. Atlantisch heeft een redelijk grote zaal en Parkhof is ook wel aardig Verder kun je het Stam in Heerhugowaard proberen of stuur een mailtje naar de organisatie van Molfest. Daar zoeken ze altijd bandjes bla...bla...bla... |
|
Theater Romein in Leeuwarden is ook leuk. Dead things grow from deep inside... |
|
Je moeder. |
|
gisteren naar Hasselt geweest, nooit daarvoor geweest, wel vette tent (muziek-o-droom). Proberen waart, is alleen in Belgium gr. man de rijn (vriend van aard bei) |
|
Frontline in Gent... Je hebt de zaal gratis plus een kleine PA-installatie als je er zelf iets organiseert.. Kan je ineens gaan toeren in het buitenland.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
013 Tilburg, veschillende groottes in zalen, dus je kunt kiezen in de grootte van je concert (http://www.013web.nl) Laat me het weten als jullie hier dan (stèl) een keer optreden, dat wil ik wel eens zien |
|
hallo die gast wil niet naar Tilburg of Leeuwarden of Alkmaar... of ligt dat tegenwoordig ook al in het oosten van het land? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
sorry o sorry o grote humanator, ik zeg het alleen maar... |
|
de kei in Ede, www.edekeihard.nl |
|
De Buze in Steenwijk (home of Stonehenge festival). Erg heersend! Dead things grow from deep inside... |
Index / Algemeen |