|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
wie is hier wel eens op cradleoffear.com geweest? zoja, snappen jullie iets van de sick room? is dit zomaar iets of is het nog ergens voor bedoeld? |
|
mmmmmm, daar word ik niet veel wijzer van, maar toch bedankt |
|
quote:Oh, nu snap ik het ook, bedankt voor de uitleg I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Heb je jezelf nu gevonden dan? |
|
quote:Al jaren geleden, hoezo? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Nee, dan ist goed. |
|
eeeuuuuhhh, mensen, ik schiet hier toch niet veel mee op...... |
|
quote:Sorry I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Volgens mij is het een "raam met uitzicht"voor de bezoeker van de site.Dit raam ziet uit op allerlei griezelige dingen die zich in de "kamer met zachte wanden"van een soort gevangenis of psychiatrische kliniek afspelen. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote:Dat is het ook I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
The sick room is gewoon onzin, iets wat vooral pubers leuk vinden geloof ik, eigenlijk valt er niks aan te snappen, is gewoon image-building van COF... |
|
oh ok, danne snap ik het nu |
|
Haha, the sick room... Ik heb in een scheur gelegen toen ik dat zag. |
|
jah zon vaag klote flash gedoetje vlgs mij, slaat eg nerges op, moest er eigelijk om lache vanwege ut stomme dervan " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Daar ga ik ook maar is langs |
|
vergeet die sick room maar snel, t is niets een soort abys |
|
quote: als je de film hebt gezien snap je het wel. heb je de film gezien en snap je het nog niet, dan...dan.... No meat is sweater |
|
quote:dan stink je |
|
hmmm... ik heb de film niet gezien en stink toch... is dat erg? "ITS BEER THAT I SMELL!" khad et ook ff gezien... twas gewoon dom maarja wiegje van viesizheid is nou een maal tja uuh... I am the 1%. |
|
Ik kan er niets anders uit krijgen dan een of ander schaap dat zichzelf in haar buik zit te steken. Wat ik ook aanklik bij weapons en actions enzo. Ongein. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:kijk de film maar gewoon een keer. |
|
quote: In die tijd kan ik ook computeren, geen moeilijke keuze. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:cradle of fear duzz |
|
rukken achter de pc duzz [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-03-2003 23:17] Je moeder. |
|
quote:cradle of fear heeft ook mooie ruk objecten |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |