IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Battle Against Cancer Vorige pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-09-2008 13:07 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 juni 2008 20:38 schreef Hypnos het volgende:
wat is het, naast een ziekte, dan eigenlijk nog?


een plaats, district en vroeger ook een koninkrijk in India.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 19-09-2008 15:36 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2008 13:02 schreef earik mortem het volgende:
ik begreep trouwens dat Ciborium (Portugal) heeft gecancelled en dat Ceremony Of Opposites de vervanger is.


du


Alweer Ceremony? Die stonden er vorig jaar ook en die komen binnenkort ook al naar de Engel volgens mij. Hebben die een strippenkaart of zo?


Op je knie en pijp voor genade!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-09-2008 15:41 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Nee, bloemetjes.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 20-09-2008 12:32 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2008 15:36 schreef JuronymouS het volgende:
Alweer Ceremony? Die stonden er vorig jaar ook en die komen binnenkort ook al naar de Engel volgens mij. Hebben die een strippenkaart of zo?

Dat zijn de organisatoren, heb ik ergens gelezen.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 22-09-2008 7:59 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2008 12:32 schreef MetalJan het volgende:
Dat zijn de organisatoren, heb ik ergens gelezen.


Zijn in ieder geval vriendjes van de organisatie en wellicht deel van de organisatie, was in ieder geval het meeste beroerde optreden van de dag. Verder was sowieso het geluid waardeloos bij alle bands, op TLP na. En met slechts 70 bezoekers denk ik dat dit de laatste keer Battle Against Cancer was.


Op je knie en pijp voor genade!


curleyfdonald
Usericon van curleyfdonald
Posted 29-06-2022 21:57 by curleyfdonald Wijzig reactieProfiel van curleyfdonaldQuote dit bericht

DCA has been found to kill cancer cells by a newly discovered mechanism that appears to be common to several types of cancer. DCA works by turning on the natural cell suicide system (called apoptosis) which is suppressed in cancerous cells, thus allowing them to die on their own. It's branded as DCA Guide and can be ordered online.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen