IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Sziget 2008 Volgende pagina
Count Bobbula
Usericon van Count Bobbula
Posted 27-06-2008 10:48 by Count Bobbula Wijzig reactieProfiel van Count BobbulaQuote dit bericht

Carcass, Iced Earth, Exodus en Sear Bliss... Het enige wat Sziget dit jaar levert aan metal. Hongarije gaat ten onder, de metalscene lijdt een zekere dood. En dan zit je hier, midden in Hongarije, hoopt wat leuke concerten te zien dit jaar, en wat is het?? Helemaal niks!! Wat moet ik er aan gaan doen? Verhuizen geen optie. Zelf een festival oprichten??

Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk!

jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 27-06-2008 10:52 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Wat kan ons dat schelen?

Wil je muilperen?

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-06-2008 10:52 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Naar pop gaan luisteren.

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 27-06-2008 10:56 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

hehehe..

wachten op betere tijden ?

Vind ik ook niet

Count Bobbula
Posted 27-06-2008 11:03 by Count Bobbula Wijzig reactieProfiel van Count BobbulaQuote dit bericht

Betere tijden zijn al voorbij. Ooit speelden hier absolute grootmachten. Vorig jaar speelde Dark Tranquillity hier, voor welgeteld 60 man. Geen idee wat hier aan de hand is. Nu was Paradise Lost hier, gaf een concert, entree een euro, zat stampvol. Heb je hier een hoop klootvolk met zwartgeverfde nagels en twintig kilo zwarte mascara (maakt niet uit welk gender), vinden zichzelf heel erg 'metal', maar als je voor een ticket opeens 20 euri moet neerleggen, komen ze niet opdagen. Misschien moet ik inderdaad maar pop gaan luisteren...

Count Bobbula
Posted 27-06-2008 11:04 by Count Bobbula Wijzig reactieProfiel van Count BobbulaQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2008 10:52 schreef jelmer2 het volgende:
Wat kan ons dat schelen?

Gelukkig vroeg ik jou persoonlijk ook niet om een mening...

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-06-2008 11:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Weet waar je woont, kerel!

Sziget begint telkens meer en meer onbetaalbaar te worden voor Hongaren. 20 euro voor een concert is ook best veel als het gemiddelde inkomen in Hongarije 3 keer zo laag is als in Nederland.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-06-2008 11:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ja de hongaarse metalscene ... boeiend .. ga er dan niet wonen ..

Count Bobbula
Posted 27-06-2008 11:16 by Count Bobbula Wijzig reactieProfiel van Count BobbulaQuote dit bericht

Als ik ergens alleen moet gaan wonen om concerten te kunnen bezoeken, dan ben ik:
- stinkend rijk en hoef nooit meer te werken
- zielig en heb geen vrienden, en moet die via concerten proberen te vinden
- zielig, want ik heb geen metalvrienden en dat doet zoveel pijn dat ik elke vrijdag naar de psychiater moet

Geen van boven is waar, dus moet ik zelf even op zoek gaan naar een mogelijkheid om metal een beetje aantrekkelijker te maken... 'K zal vast niet alleen zijn hier.

Count Bobbula
Posted 27-06-2008 11:17 by Count Bobbula Wijzig reactieProfiel van Count BobbulaQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2008 11:06 schreef ZelThoR het volgende:
Weet waar je woont, kerel!

Sziget begint telkens meer en meer onbetaalbaar te worden voor Hongaren. 20 euro voor een concert is ook best veel als het gemiddelde inkomen in Hongarije 3 keer zo laag is als in Nederland.

Gemiddelde salaris hier is 180000 HUF, wat overeenkomt met 800 euri... Daar kan echt wel 20 euro in een maand voor een concert af lijkt me.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-06-2008 11:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Waar reageer je op? Je lult scheef, namelijk.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Count Bobbula
Posted 27-06-2008 11:29 by Count Bobbula Wijzig reactieProfiel van Count BobbulaQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2008 11:17 schreef ZelThoR het volgende:
Waar reageer je op? Je lult scheef, namelijk.

Nou ken ik de term 'scheef lullen' niet, maar ik ben inderdaad wel vergeten te quoten... Zal er in het vervolg op letten. Sorry toch.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-06-2008 11:30 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 27 juni 2008 10:48 schreef Count Bobbula het volgende:
Carcass, Iced Earth, Exodus en Sear Bliss... Het enige wat Sziget dit jaar levert aan metal. Hongarije gaat ten onder, de metalscene lijdt een zekere dood. En dan zit je hier, midden in Hongarije, hoopt wat leuke concerten te zien dit jaar, en wat is het?? Helemaal niks!! Wat moet ik er aan gaan doen? Verhuizen geen optie. Zelf een festival oprichten??

bek houden en je bekrompen smaak uitbreiden, is een optie

en geweldige username trouwens :D

Je moeder.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-06-2008 11:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2008 11:17 schreef Count Bobbula het volgende:
Gemiddelde salaris hier is 180000 HUF, wat overeenkomt met 800 euri... Daar kan echt wel 20 euro in een maand voor een concert af lijkt me.
gemiddelde metalhead daar zal onder dat gemiddelde zitten en dan vind ik het erg duur ...

Dus daar is je reden.
Hop.

Slotje!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-06-2008 11:31 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2008 11:17 schreef Count Bobbula het volgende:

"er af kunnen" en "redelijk zijn" zijn wel twee verschillende dingen.

Count Bobbula
Posted 27-06-2008 11:33 by Count Bobbula Wijzig reactieProfiel van Count BobbulaQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2008 11:30 schreef karnivoor het volgende:
bek houden en je bekrompen smaak uitbreiden, is een optie

en geweldige username trouwens :D

Nu is het ook niet zo dat mijn smaak niet breed genoeg is, en ben dan ook zeker op Sziget om Serj Tankian en R.E.M. te zien, maar de rest is gewoon driemaal niks. Ik begrijp gewoon niet waarom alle zichzelf ietswat respecterende (metal-)bands steeds weer Hongarije uit hun schedule laten.

Username... Ach ja, moet toch wat invullen, niet?

Count Bobbula
Posted 27-06-2008 11:36 by Count Bobbula Wijzig reactieProfiel van Count BobbulaQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2008 11:31 schreef ZelThoR het volgende:
"er af kunnen" en "redelijk zijn" zijn wel twee verschillende dingen.

Het leukste van alles is nog, dat in buurland Roemenie, waar nog minder wordt verdiend, komen er veel meer mensen af op concerten van (semi-) grote bands, ongeacht wat het kost. Dan ligt het toch niet aan de financien? Het is zo jammer dat er afgelopen twee jaar best wat metalbands zijn wezen optreden hier, maar die hebben ook wel zoiets na wéér een optreden voor 20 man dat ze volgende keer dit land buiten hun tour laten. Dat is het probleem.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-06-2008 11:37 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hm, als er in die ladingen andere bands niks bij zit wat je trekt, heb je geen brede smaak naar mijn idee.

en respect voor je naam hehe

Je moeder.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-06-2008 11:39 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2008 11:36 schreef Count Bobbula het volgende:
Het leukste van alles is nog, dat in buurland Roemenie, waar nog minder wordt verdiend, komen er veel meer mensen af op concerten van (semi-) grote bands, ongeacht wat het kost. Dan ligt het toch niet aan de financien? Het is zo jammer dat er afgelopen twee jaar best wat metalbands zijn wezen optreden hier, maar die hebben ook wel zoiets na wéér een optreden voor 20 man dat ze volgende keer dit land buiten hun tour laten. Dat is het probleem.

Tsja, dan gaan ze in Roemenië misschien een stuk slechter met geld om? 20 euro vind ik voor zo'n salaris in ieder geval redelijk veel.
quote:
Op 27 juni 2008 11:37 schreef karnivoor het volgende:
hm, als er in die ladingen andere bands niks bij zit wat je trekt, heb je geen brede smaak naar mijn idee.

Hij mag toch het liefste metal zien? De klacht an sich is niet zo raar.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-06-2008 11:51 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hij mag lekker doen wat hij wil

Je moeder.

Count Bobbula
Posted 27-06-2008 12:33 by Count Bobbula Wijzig reactieProfiel van Count BobbulaQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2008 11:39 schreef ZelThoR het volgende:
Tsja, dan gaan ze in Roemenië misschien een stuk slechter met geld om? 20 euro vind ik voor zo'n salaris in ieder geval redelijk veel.

Hij mag toch het liefste metal zien? De klacht an sich is niet zo raar.

Nu moet ik er ook bij zeggen dat het natuurlijk wel leuk is om je favoriete muziek in de bijbehorende sfeer te zien. Rokerige kroegen waar je max 50 man kwijt kan, goedkoop bier (maar wel goede kwaliteit). Het enige probleem is dat je dan alleen maar lokale bands kunt bekijken. Nu zitten er hier natuurlijk ook behoorlijk leuke bands bij, maar ja, je wil toch je 'idolen' ook aan het werk zien. Daarvoor moet ik helaas toch altijd weer in een ander land zijn!

Count Bobbula
Posted 27-06-2008 12:34 by Count Bobbula Wijzig reactieProfiel van Count BobbulaQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2008 11:51 schreef karnivoor het volgende:
hij mag lekker doen wat hij wil

Doe ik ook: Onzin schrijven op een nederlands forum. Dat was nou precies wat ik vandaag wilde. Ik stond op vanochten en had echt van "en nu ga ik het doen"...

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-06-2008 13:03 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Wat moet je ook in dat aftandse land

Against God and Government

Count Bobbula
Posted 27-06-2008 13:17 by Count Bobbula Wijzig reactieProfiel van Count BobbulaQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2008 13:03 schreef Rotzak het volgende:

Lekkere wijven, hete zomer en goedkoop bier.
Goed genoeg toch?

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 27-06-2008 13:26 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2008 10:48 schreef Count Bobbula het volgende:
Wat moet ik er aan gaan doen? Verhuizen geen optie.

Toch verhuizen.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-06-2008 13:44 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2008 13:03 schreef Rotzak het volgende:

Mooi land hoor, Hongarije

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com