|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag , overdag carnaval en 's avonds carnaval. Goed idee? Nee. |
|
Nondeju, wat heb ik hier zin in zeg |
|
Morgen weer, echt zin in! |
|
Ook aanwezig morgen! |
|
Gaat weer een mooi avondje worden. Ik heb er erg veel zin in. |
|
Kom ook even thrashen morgen! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
zijn er nog kaartjes? |
|
Ik heb gehoord dat het nog niet uitverkocht is. Dus op tijd aankomen bij de deur als je nog geen kaartje hebt denk ik. |
|
Morgen ben ik er ook bij, gaat een leuk avondje worden! |
|
quote: 't Is vanavond toch? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Was erg gaaf. Verslagje morgen. |
|
GamaBomb en Torture Squad helaas gemist. Wou beide bands wel zien, maar mede door carnaval ( ) konden we niet op tijd in Uden zijn. Exodus was erg gaaf. Beste show die ik van ze heb gezien. Zelfs Dukes had er deze keer weer een beetje zin in. Vervolgens mocht Overkill deze show gaan overtreffen. Ook dit lukte vrij goed. Gave show! Het was overigens wel echt belachelijk druk daar. |
|
Wat een superavond. Was op tijd binnen, dus heb alle bands kunnen zien. Ik schrok me kapot toen Gama Bomb als eerste begon te spelen (had Torture Squad als eerste verwacht), snel mijn bier gepakt en naar voren gehaast. Gama Bomb heerst live, muzikaal ook helemaal mijn ding, super. Torture Squad deed mij iets minder, ze speelden lekker, daar niet om, maar niet helemaal mijn ding. Exodus is voor mij de band van de avond, de band had er zin in, lekker stagediven en alle andere Brabantse gezelligheid. Ik vond dat ze wel vrij kort speelden (een klein uurtje ongeveer?). Overkill kon mijn insziens Exodus niet overtreffen, maar kwam wel erg dicht in de buurt. Weet iemand trouwens ook wat er nu gebeurt is met die mafketel die van het balkon afsprong? Misschien was dat zijn verzoek voor Skullcrusher ofzo. Tot zover het concert van 2009 (word moeilijk te overtreffen). |
|
Die ene die rechts (als je naar 't podium keek) eraf sprong? |
|
quote: dat lukte ze wel. ik vind zelf dat exodus qua nummers beter is maar het geluid was bij overkill veel beter, evenals de podiumprestatie. die bobby is echt wel een van de beste frontmannen. exodus was dan "slechts" zeer goed, overkill was super. torture squad was pet, gama bomb heb ik gemist. |
|
Goed geammuseerd, alle vier de bands waren de moeite waard. Van Overkill zet ik wat minder snel een plaat op dan van Exodus, maar live is 't toch wel een stuk overtuigender. Overkill is gewoon een feestje live, en 't zelfde geldt eigenlijk voor Gama Bomb. Erg ammusante band, en eigenlijk de enige van de nieuwe lichting thrashbands waarbij ik niet bij elk nummer kan horen van welke klassieker 't gejat is. Wel jammer dat ze vroeger speelden dan op het programma stond, daardoor maar een paar minuten gezien. |
|
quote: Die is uitstekend opgevangen. =P Top avond! Jammer genoeg speelde Gama Bomb inderdaad te vroeg en als eerste. Eerste paar nummers daardoor gemist, maar was wel weer gaaf. Torture Squad vond ik geen zak aan. Exodus. Damn, wat een setlist! Gelukkig maar 1 nieuw nummer. En Braindead had ik helemaal niet verwacht! Overkill ken ik nog niet erg goed, maar daar gaat nu zeker verandering in komen! Erg gaaf! |
|
Brain Dead speelt Exodus om de paar jaar weer eens. Overkill heeft sinds het vertrek van Bobby Gustafson alleen matige platen gemaakt. Ondanks het feit dat ze met 2 giaristen zijn gaan spelen. Ik zet nog maar eens Feel the Fire op! |
|
quote: Pardon? Al eens goed naar Killbox 13 geluisterd? OK, haalt het misschien niet bij Feel The Fire en Taking Over, maar is toch enkele klassen beter dan Under The Influence (over matige platen gesproken). Verder vind ik ook Horrorscope en The Killing Kind erg sterke LP's, hoor. Bareuh... |
|
Die Bobby Blitz kon trouwens een behoorlijk woordje Nederlands (voor een Amerikaan dan). Brabantse nachten zijn lang |
|
quote: Wist jij dan niet dat hij een Nederlandse vrouw heeft? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Was iig weer een bijzonder geslaagd avondje. Alle bands stonden met zichtbaar plezier op de planken en het publiek had er ook zin. Voor mij persoonlijk waren de uitschieters van de avond Torture Squad en Exodus. |
|
quote: Nope, ik ken ook niet zo heel veel van Overkill (alleen Feel The Fire, The Years of Decay en Taking Over), laat staan dat ik weet met wie de zanger is getrouwd. |
|
Leuk avondje thrashen, klein stukje TS gezien. Exodus kon me wonderbaarlijk meer boeien dan de laatste keren dat ik ze zag. In een zaal is het natuurlijk ook beter dan open air. Maar die Dukes kan mij niet echt bekoren live. Ten eerste verveelt zijn stem me na een paar nummers en ten tweede vind ik het een arrogante zak. Die gepromoveerde ballenjongen heeft een houding alsof hij Exodus opgericht heeft.... Overkill is gewoon da shit! Maar twee nieuwere nummers de rest allemaal oude krakers. En die gasten weten hoe ze een vet nummer moeten schrijven dat live staat als een huis! De security tijdens Overkill vond ik erg irritant, terecht dat die gast daarop werd aangesproken door iemand op het podium. Het was idd te druk, op zich een leuke tent (ik was er in 97 al eens geweest met Iced Earth en Nevermore viel me in), maar onhandig met al die hoekjes en afdakken. Plato vond ik een meer geschikte zaal voor zoiets, maar ja helaas. Niettemin toch een toffe muzikale avond gehad! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |