![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Out of Time Degelijke thriller met Denzel Washington Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote:Ja was een goede film! ![]() ![]() |
|
Regenachtig weekendje: The girl who leapt through time; anime; wel aardig maar slaapverwekkend wat mij betreft ![]() In bruges; vermakelijke film door Colin Farrel's rol; heb me prima vermaakt ![]() Equilibrium; aardige film met een Matrix-achtige insteek. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Gisteravond S.W.A.T gezien. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Derailed met Clive Owen en Jennifer Aniston. Redelijk ziek, verrassend einde. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Brugge is klein, druk, mooi, maar overspoeld door toeristen. Vandaag naar Bandits gekeken. Erg goede misdaadkomedie met Bruce Willis, Billy Bob Thornton en Cate Blanchett ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Earth.. Wát een mooie beelden zeg ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Zitten wel geinige dingen tussen ja. Die vogel die z'n (haar?) territorium gaat aanvegen enzo, prachtig, hehe. True Romance Fuck, wat een gave film zeg. Die scene waarin die chick Tony Soprano (weet z'n echte naam niet) helemaal de tering in brandt/spuit/schiet/slaat/schopt...damn! Beste moordscène ooit. ![]() ![]() |
|
James Gandolfini ![]() Mijn favoriete scene uit True Romance en meteen ook een van mijn favoriete film-scenes aller tijde is de conversatie tusen Dennis Hopper en Christopher Walken in de caravan ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Over die negers? Fucking geniale shit ja. :') ![]() |
|
Thunderheart Heb al betere indianenfilms gezien ... Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote:Net ook gezien, was wel goed ja.. ![]() ![]() |
|
Gisteren Highlander: The Source. Gewoon de vijfde Highlander en net zo enorm kut als eigenlijk alles na het eerste deel. Meer gekeken omdat ik die andere drie vervolgen ook gezien had, maar stiekem gewoon zonde van mijn anderhalf uur. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Gister Dirty Lover En omdat ik geen keus had een Star Trek film die op veronica was. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Insurrection. Heb je direct niet zo'n interessante te pakken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Hij kwam naar Dirty Lover en mijn vriend wilde hem zien ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Ik was lui.. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
vandaag gereserveerd voor the dark night,voor de late voorstelling morgen. ben echt heel benieuwd. [Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 23-07-2008 17:28] ![]() |
|
Vanaaf maar eens AVP2 kijken en hopen dat het geen teleurstelling is ![]() ![]() |
|
quote: Hehe als je alle mensen uit die film wegdenkt, is het een vermakelijke film, mits je een Alien/Predator fan bent ![]() Bij AVP1 was het acteerwerk uitermate slecht ![]() ![]() |
|
quote: Gezien net, mijn ogen deden er pijn van, wat slecht! ![]() Het was echt weer zo'n film van ow 90 minuten de tijd, prop alles maar erin wat er te proppen valt...zonder enige aanleiding kwamen er opeens militaire troepen bij e.d. Nee ik rust liever terug op de allereerste alienfilms ![]() ![]() |
|
Dat is jammer, ik hoopte nog op een leuke film. Helaas dan maar.. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |