|
Auteur: |
|
|
5 juli 2008: Net als de voorgaande jaren staan er op Lil'Hill twee grote tenten voor de live-bands en een dancetent waar vanaf een uurtje of 9 regionale DJ's hun kunsten vertonen. Start: 16:00 uur. Bands: - Bettie Serveert - The Disciplines - The Polar Exploration Ship - The Prodigal Son; Erwin Nyhoff - The Madd - Kleazer - Iniuria - Snaggletooth - Zen Mode One - Bloodstained Memory's - Monsters Incognito meer info via: http://www.lilhill.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 06-07-2008 12:15] |
|
he shampoo, flapper er eem ne datum bij of zo www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Nais Snaggletooth Kleazer Iniuria En Grolsch op de tap? of? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
iniuria niet... zit in Italië, de gladjanus. grolsch aan de tap volgens mij... in de diverse tenten iig old school schulten brau (ps: jij bent ook welkom op de mini-camping > fijn geroggeld hé?). [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 30-06-2008 21:24] |
|
Heb alleen geen tent, kijk wel eem misschien ga ik zelfs wel op de fiets www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
zo, dit was weer eens een ouderwets dagje. Snaggletooth > super!!! Iniuria > ondanks de afwezigheid van 1 der guitaristen een strakke brute set! Kleazer > wederom supervette en goeie gig! Platenlabels etc liggen volgens mij echt te slapen. Deze band is echt fantastisch. |
Index / Concerten |