|
Auteur: |
|
|
Hmm, ik ken het niet maar het klinkt intressant! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Volgens mij hebben ze nog op een van onze Metalnights gespeeld (voor Ancient Rites). Maar ik zou niet meer weten hoe hun muziek gaat en of ze goed zijn. Dit is hun site: http://hem.passagen.se/dark_ages/index2.html |
|
Dark ages is goed als je into old school black/trash bent. Ze zijn goed maar nu ook weer niet zo fantastisch, leuke nrs en goeie cover (phantomlord van metallica) maar mij kan het niet echt boeien, maar dat is mijn persoonlijke mening, er zullen wel anderen zijn die er helemaal anders over denken "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Mutilator...welk een blad als ik mag vragen? Ik ben namelijk de zanger/gitarist van Dark Ages. Was het een Vlaams of een Nederlands tijdschrift? ...gewoon nieuwsgierig... |
|
NIEUWE trots? ..... blad is een beetje na data, dus ik verwed er menne kop op dat U een editie van Tswaert te pakken heeft Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
let wel, dit was gepost in maart he ? (kijk maar naar de datum van de eerste post) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:idd nu je't zegt, maar dan nog is mijn post niet 'onpassend' hehe Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Hehe, het kan tswaert zijn=) Maar dan nog...nieuwe trots... Misskiens is het 'nieuw' voor die ene persoon die het geskreven heeft...het kan daarenboven ook een tijd duren eer je 'trots' word ook, hehe lol Hoe gaat het er anders mee ironglory? Goed? |
|
quote:Jullie zijn alleszins trots genouft arrogance as a virtue haha! Ja hier allez in orde, werkloos en al mohow ja der is ... doet ne keer mijn groensels aan Alex als ge wilt, dankt U! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ze hebben in de eerste rocktribune ook gestaan.. Btw, ze zijn zo dood als iets.. Een van hen is nu zanger bij Impedigon die ondertussen ook al gestopt zijn... een van hen zit in Zweden of zoiets.. Maar onzen IronGlory zal daar wel meer over weten vermoed ik.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:ZINGEN BIJ IMPEDIGON? Check your sources hun.... Het gedacht alleen al, Hun bassist speelt samen met de ex zanger van Impedigon in Demonizer etcetc zo zit dat. En het is Retribution (zie hoger) die zijn actieterrein naar Zweden heeft verlegd. Ander is den andere gitarist nu bij Lengt'che (spelling?) en den drummer (hehe) bij Moortel 80 Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ooow oow ooow.. yep.. Ik bedoelde dus Demonzier, dat nog very much alive is.. Damn, als ik aan den Henne denk, denk ik nog altijd aan Impedigon he... lol En Lengt'che is goe gespeld denk ik.. Speelt er daar ook ni ene van Aborted in? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:Ja Svenne drumt he bij Lengt'che (gruwel)... en als ik aan Hene denk (meestal niet) denk ik aan Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
... en aan 'Evil Womeeeeeeeeen'.. En het nummer 'Fuck Eddy De Dapper' (van Lengt'che) of hoe heet het... Toch wel een wereldklassieker... [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 24-09-2002 13:55] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:Evil WOmen, ben jij dara ook van op de hoogte? LOL die shirts ook gezien? vind ik een van Spadrils beste logo's trouwens.... ennuh dat nr over Ed Hunter, hehe daar komt nog een staartje aan Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ik heb er van gehoord... Al gaanw e nu wel enorm off topic.. Den Eddy gaat ze aanklagen heb ik gehoord.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:we zijn idd slecht bezig me via via heeft het wel te maken met D.A. Ben id benieuwd wat er van komt van dat 'staartje' Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ironglory...ik zal de groeten doen! Ik zag dat ik ook vernoemd werd in de arrogantietopic=)lol hahahaha Verder ben ik bezig met wat nieuwe Dark Ages nummers te mixen voor een mogelijke demo... Eind dit jaar zouden er nog wat gitaarpartijen ingespeeld worden. Maar we zien wel... |
|
quote:MIxEN? you discoslut! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ewel, voor de mensn die dus willen weten hoe dat Dark Ages klinkt.... ge had maar moeten komen den 16den aug. naar den Frontline. Je hoogstwaarschijnlijk allerlaatste kans voor een tijdje. Misschien zijt ge der wel geweest natuurlijk...zo ja . Ah, den Retribution is ier ook nog nen keer. Naar 't schijnt zou je iets opnemen voor Wapenspraak & Drinkgelag in December? Dan een tijdje in België of zo? (kan ik weer iets organiseren....ehehe) Oe zit met je 'geluidstechniekenstudies'? Best wel interessant zeker? [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 27-09-2002 11:59] Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: HM, jij in de arrogantietopic... Waar vind ik die? [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 27-09-2002 12:01] Je kan me de bout hachelen! |
Index / Heavy Metal |