|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Is AP gestopt? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Moeilijker om een metalband aan te nemen? Elke band moet toch gewoon kunnen repeteren bij oefenruimte 'X'? |
|
art projects gekapt, da's erg jammer! @ metalband; je hoéft niet te repeteren op donders hoog volume |
|
quote: ja die zijn gestopt. maar we hebben een paar adressen gebeld, en dan gaan ze vragen naar je Genre...nou goed, metal: how nee stop! dat doen we niet... |
|
anders ga je naar harry in losser; http://www.harrow.nl |
|
jaa daar zijn wij begonnen in het begin van onze band. maar zijn daar wegegaan ivm wat redenen. hebben laatst nog wel contact opgenomen met Harry maar was niet meer beschikbaar op dagen die ons goed uitkwamen. |
|
In de nieuwe Atak komen in ieder geval oefenruimtes. Per 3 uur zullen die verhuurd gaan worden. Een kennis van me gaat *misschien* oefenruimtes opzetten, mits hij genoeg geïnteresseerden vindt. Kick dit topic nog eens omhoog of mail me om zijn emailadres te achterhalen (hingen ook briefjes van bij AP). Je kunt eventueel ook in de oefenruimte van de UT bezig gaan, maar die ruimtes zijn niet erg handig als je op enig volume speelt. Een metaldrummer maakt bijna per definitie teveel lawaai voor die ruimtes (niet vanwege klachten, maar vanwege de intense herrie in de ruimte zelf). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Doe die adressen eens hier posten, ook. Hebben wij misschien nog wat aan Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Niet voor 3 uur? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ja maar dat is pas in September... en zolang gaan we natuurlijk niet wachten . maar 3 uur? is wel erg weinig voor een dagdeel (of weet ik veel). maar ik zou je wel even mailen dan mochten we helemaal niks vinden! hieronder wat addressen...wat wij geprobeerd hebben oa: www.studio-n18.nl (Voor haaksbergen) http://www.sonna.nl/paula.htm (Enschede Parkweg) we proberen nog tambourijn in Borne (slagwerk winkel met 1 ofenruimte) |
|
Dat van het mailen was voor het eventuele oefengebeuren van die kennis, niet Atak. Ik weet niet hoe snel dat er zal zijn. Ik nu wel ga proberen zijn mail te achterhalen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
[spam] www.popfront.nl [/spam] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ligt Enschede in Zwolle tegenwoordig? |
|
Wereldstad eh. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Spam én offtopic --> BAN. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
*prikt droombubbel door* en nu weer normaal doen ja? |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: fzr AT dds.nl Hem kun je dus mailen over een nieuw op te richten oefenruimtedinges, wat hij pas gaat doen als er voldoende animo voor is. Daarom ook dat mailtje Het zal per 4 uur (ja, spectre, haha) verhuurd worden en wordt volgens mij sowieso goedkoper dan AP was. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
okee thanks man... ik zal gewoon is even mail wat voor wat informatie. en dat wij er wel animo voor hebben! |
|
Pfoei, heb ooit al wel eens gerepeteerd in Enschede, was ook een studio en zat midden in een woonwijk! Iets met "Red" in de naam dacht ik! Kan je helaas niet verder helpen als dat, anders zou je eens moeten mailen naar frankgold apestaartje ne1 punt nl! Succes! **Edithoerr: http://www.jm-musicfactory.nl/ Nog eentje waar ik al eens gerepeteerd heb.. Weet niet hoe mobiel jullie zijn, maar Neede is ook wel te doen vanuit Enschede toch? [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 02-07-2008 13:35] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Nou, handig is anders. Dan kun je vanuit Enschede beter naar Metropool in Hengelo gaan. "Red" in de naam, ok, 'k ga eens zoeken [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 02-07-2008 13:43] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Neede is vrij ver, zeker een half uur met de auto. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 02-07-2008 13:43] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
jaa neede is vrij pittig! maar iets met red? hmm zou ook is gaan googelen |
|
Red Planet, That is. http://www.zoekned.nl/home.php?page=ResultPage&what=Studio+Red+Planet&where=Enschede |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |