|
Auteur: |
|
|
is er iemand bekend met een goede logo designer voor bands? |
|
Ja, Aaaarco. |
|
die doet toch alleen artwork? |
|
Hij is ook goed in logo's. |
|
trailer nu in de bioscoop: In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Aaaarco is een aanrader ja. Levert mooi werk af Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Tja ik heb ook wel diverse dingetjes gedaan... Maar Aaaarco is wel meer ervaren dan ik denk ik zo... |
|
ik ben wel een stuk duurder... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
die PIPO is wel true BM |
|
In zwart-wit wel ja. |
|
was de eerste filmposter die ik van voor tot achter maakte.. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Pipo en de p-p-parelridder, door A-a-a-a-rco. :') |
|
als ik je vertel dat ik ook posters heb gemaakt voor kabouter plop en piet piraat... :D In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:En die van p p petra p p piemel? Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Arco is idd een aanrader! Geweldig werkt heeft 'ie afgeleverd @Arco: Demo wordt eind augustus ingeblikt, dan vind je hem wel op je deurmatje [Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiate op 03-07-2008 21:16] |
|
quote:Ik heb heel vaak tegen zn Pietje Bell-poster aan zitten kijken tijdens het schijten |
|
quote: Klinkt ongeloofwaardig hehe, dacht eerder aan posters van Kankerbescherming Nederland. |
|
als die tijd heeft zie ik er geen probleem in |
|
quote: hmm nu ik er aan denk, ik zal es fotos zoeken, er heeft anderhalve maand een speciale all over beprinte tram met aan de ene kant K3 en aan de andere kant plop gereden, dat was best stoer. daarbij iets voor de kankerbescherming, dat zou ik gratis doen :D In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: ghegh, ik kreeg net een myspace-friend-request van degene die de muziek ervoor heeft gedaan |
Index / Algemeen |