|
Auteur: |
|
|
Donderdag 18 september Doornroosje, Nijmegen www.doornroosje.nl TEXTURES AMENRA (be) DR DOOM 20.00 uur / 20.30 uur / 12 euro |
|
haha, je bent me net voor. |
|
Haha wat een timing. Ik zag het een tijdje terug al en nu op de Roosje site, dus dacht: ik zet het er maar op |
|
Wat een vreemde, maar supervette line-up!! |
|
math, grind, doom, postcore, death....alledrie bands met invloeden, teveel om op te noemen.. |
|
supervette line up! |
|
+1! |
|
nijmegen is niet zo ver, ik ga proberen hier bij te zijn |
|
wat beeldvulling; [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 04-07-2008 22:54] |
|
Weer een mooie avond in Nijmegen! check www.fortarock.com voor meer stevig werk de komende tijd in Doornroosje/Merleyn |
|
Coole line up idd van alles wat en toch vind ik het op een 1 of andere manier nog wel bij elkaar passen ook |
|
UP "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
binnekort toch efkes kaarten bestellen!! |
|
*bump* |
|
SIKED! |
|
Morgen alweer! Ik ben benieuwd naar Textures en hun nieuwe materiaal live net als dat van Amenra! |
|
jazeker, we hebben kaartjes, dus tot morge |
|
Fucking benieuwd naar Textures, ik trek die nieuwe cd toch best goed Tot vanavond allen! |
|
Vanavond alweer! Lijstje: -Blastmaster -Jbassist -Collision-Tammi -DrDoom -Greyline -Spirit in black? |
Index / Concerten |