|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.espguitars.com/html/f204.html dit is echt een vette bas! Zelf speel ik ook bas! "zijn er nog mensen omgeving Vlaardingen die een lekkere metalband willen starten"... |
|
nou wil ik niet vervelend zijn hoor.....maar ik zag laatst een bas die ik veel indrukwekkender vond inclusief bassist |
|
Wij zoeken ook nog steeds een bassist. Omgeving Enschede Stijl Diepzware doom gemixed met lodezware death metal. |
|
er zullen best bassen zijn die jij mooier vind, maar ik liet deze alleen even zien voor de grap, ik vind hem namelijk wel mooi. En over die bassist ..... |
|
Mmm G., dat was toevallig niet SunCaged Rob ;] hehehehehe! ik was onder de indruk van zijn spel en genoot ervan om hem te zien spelen, jij vast ook om andere redenen dan zijn virtuositeit ok genoeg gepest kick me maar in Limburg is dus een bassisten-tekort.. Ik probeer in Rotterdam al een maand of 4 een zanger te vinden, zonder suc6 Hier is dus een zanger-tekort.. Metal is sowiezo zwaar ondervertegenwoordigt hier, als ik een pretpunk-zanger zocht hoefde ik niet lang te zoeken Kent iemand nog een brulaap uit de buurt van R'dam, laat het me dan ff weten via mail ofzo, thnx! Suc6 met de zoektocht naar een bassert i.i.g.! |
|
Hmm, die bas is idd erg mooi. En het gitaarmodel is ook geweldig. denk dat als ik nog eens een tweede gitaar ga kopen ik die zeker uit ga checken. Hoeveel is 499$ eigenlijk in euro's? |
|
quote: misschien dan mijn zanger geïntereseerd is in een 2e band, zal het hem wel ff vragen. |
|
Zou tof zijn Bint! We spelen nummers van oude Sepultura, Pantera, binnenkort ook Slayer / Bolt Thrower.. En eigen nummers natuurlijk op dit moment nog het meest beinvloedt door Slayer, Morbid Angel, Bolth Thrower en Pantera.. Kom anders zondag a.s. ff kijken met de zanger (als hij interesse heeft....) 18.15-21.15, ruimte 9 |
|
wij zoeken nog een zanger omgeving Rotterdam, stijl..iets van Max Cavalera / Robb Flyn... |
|
argh.. zie je het nou??? er zijn gewoon geen metalzangers te vinden in R'dam en omgeving suckz bigtime! |
|
Hmm, en hier (in Veenendaal en omgeving) zijn geen goeie drummers te vinden. Misschien moet iedereen die een intrument kan spelen in nederland maar in dezelfde plaats gaan wonen? |
|
Strak plan, als iedereen dan ff naar Venlo verhuisd... |
|
quote: off topic: is het makkelijk een woning te krijgen in Venlo ? in Amsterdam is het heel moeilijk een huurwoning te krijgen ( een wachtlijst van 4 jaar ) |
|
lol....had niet eens gelezen dat Snaack ook n zanger zocht in Rotterdam echt irri hoe weinig zangers er hier zijn |
|
ja de zanger van mijn vorige band kwam zelfs elke week braaf uit A'dam punkzangers zijn er zat, maar ja daar heb je niet zoveel aan als je metal speelt uhh punkzangers sucken sowiezo LOL |
|
zangers zijn vaak moeilijk om te vinden, maar voor bv. een Death metal band is een grunter vinden toch niet zo'n probleem, desnoots grunt je de eerste maand zelf ff toch je iemand gevonden heb met een gal van een strot |
|
Ik kan grunten, alleen lukt het me niet dat te combineren met de rol van drummer En het staat ook niet cool |
|
en ik kan alleen bassen |
|
En ik kan alleen maar lelijk schreeuwen en gitaar spelen. |
|
ik weet niet of ik kan grunten, na twee nummers krijg ik vaak een beetje last van mijn strot, bassen ken ik in iedergeval wel! |
|
ongekende blijheid! we hebben 'eindelijk' een basist voor de band! zo, dat moest ik echt ff melden. |
|
gefeliciteerd |
|
nog ff en iedereen kan zich gaan irriteren aan Enfeeble |
|
wij hebben ook n bassist gevonden nog fftjes en de demo van Forgotten is er |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |