|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
wat is volgens jou kut bier dan ? Fuck the world and fuck you |
|
Duits lidl bier, als ik het luste zou ik het zeker kopen! Ik hou het bij een heintje. Er is eigenlijk geen beter begin van een concert/festival dan een heintje in de treintje. 2 eurie bij de AH2GO en dat is prima. |
|
pha, die schultenbrau, en grafenwalder zijn best te doen, maar goed ik stel geen hoge eisen aan bier, shit , als er in sperma alkohol zou zitten zou ik dat zelfs zuipen, als ik maar lam kan worden. Fuck the world and fuck you |
|
quote: En, ga je nog morgen? |
|
quote:Dat zou wel lekker gaan ja, de hele dag in een glas cummen en dat dan achterover slaan voordat je de stad in gaat. Of andermans condooms leegzuigen. |
|
quote: Nee, helaas |
|
Gisteren naar Oberhausen geweest, geniaal. Discipline: De eerste keer dat ik deze band nuchter heb gezien en kon oordelen. Gave band. Het geluid was ook erg goed. Terror: Ivm benodigde drankbehoefte vanaf een afstand bekeken. Het zag er erg gezellig uit vooraan en de band speelde strak. Slapshot: Band van de avond. Hoewel het op dat moment rustiger was vooraan deden Choke en zijn maten hun ding. Geniaal Wel kort helaaas. Sick Of It All: Zoals altijd lekker gespeeld, feest en moshen/stagedives/wall of deaths. |
|
De kaarten voor volgende week zijn binnen. My city burning, Casey Jones, Evergreen terrace, Unearth, DRI en Blood for blood...zin in!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Precies de bands die ik ook wil zien, nog even kijken of ik kan omdat ik die dinsdag mijn profielwerkstuk in moet leveren maar hij is bijna af. Tijdschema is ook supergunstig aangezien ik dan op tijd met OV naar huis kan voor twaalven Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dit is al geweest jongens |
|
''De kaarten voor volgende week zijn binnen. My city burning, Casey Jones, Evergreen terrace, Unearth, DRI en Blood for blood...zin in!!! '' het gaat over de editie van 12 december, ouwe man. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
2008, held. Nu is het 2010. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Ga nou niet huilen, moeten we speciaal voor jou een nieuw topic openen? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Zoeken emo!!! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3485132?hl=persistence,tour [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 04-12-2010 18:33] |
|
Ik vraag mij af of XnegativeX gezocht heeft op Persistance en of dat ook op zijn kaartje staat en of hij dan wel binnenkomt. Aangezien het Persistence is. |
|
Doe eens niet zo boos tegen mij. Zoiets kan de best overkomen. Dat bewijst dit maar weer eens. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |