|
Auteur: |
|
|
voor zover ik weet mag Benton nog steeds het land niet uit...wordt dus weer spiekbriefje erbij |
|
quote: Toch wel. Een paar weken geleden heeft hij aangekondigd weer te kunnen touren. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: we shall see, haha. Met Benton weet je het nooit. Laatste plaat valt overigens wel ee beetje tegen. |
|
Benton is er gewoon bij. |
|
Is dat de Noorse Ragnarok? Die waar Hoest in speelt? Wil je muilperen? |
|
Benton... nee, die loser is geloofwaardig.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Misschien wel aanwezig |
|
quote: Eerst zien, dan geloven |
|
quote:Als dat zo is, is het wel een erg vreemde combi... 1 Blackmetalband erbij... En by the way... Hoest zit er al niet meer bij. De band is volledig over de kop en alleen Johnto is nog over van de originele line-up. De rest is weer volledig ververst |
|
Vreemd zou het zeker zijn, maar wel behoorlijk vet. Wil je muilperen? |
|
quote: Geldt dat voor jou of Benton? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Eerst maar weer afwachten of het nu WEL doorgaat. De vorige keer dat een tour onder deze noemer zou komen, werd het door Metalyssee gedaan en daar hoef ik dan verder niets meer aan toe te voegen... [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 10-07-2008 11:48] |
|
Mensen die anno 2008 nog geloven dat Deicide gaat touren moeten naakt aan de ketting. |
|
AFGELAST! Staat iig op de Waerdse Tempel-site. |
|
quote: Beide |
|
quote:Goh... wat weer een verrassing |
|
Christus wat ben ik scheel. |
Index / Concerten |