|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Een Nederlandse doomband die een doom als basis heeft en daar black metal en post-rock invloeden doorheen gooit. Ze hebben nog geen release, wel twee live tracks op hun myzpace ( http://www.myspace.com/faaldoom ). 4 oktober staan ze ook op bredadoom met onder andere Ataraxie. Dit is een band waarvan ik ga geloven dat als ze het juist spelen best wel een van de betere Neerlandse doombands kunnen worden. |
|
quote: Schijnen ze ook te gaan doen Heb Faal een tijdje geleden live aan het werk gezien in Ridderkerk alwaar hun eerste optreden plaatsvond en ik was erg onder de indruk. Probeer iig ze mee te pikken op Bredadoom en anders wel op Dutch Doom Days. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Dat zou mooi zijn! Het optreden in Ridderkerk met Officium Triste moest ik ook al missen en ik wil ze nu weleens live aan het werk zien. |
|
cool volgens mij speelt mn huisgenoot daar in wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ze staan inderdaad dit jaar op Dutch Doom Day! Meer info over de gig op 4 oktober komt er binnenkort! |
|
Met zo'n bandnaam is het wel makkelijk cd hoesjes uitkiezen natuurlijk: Zenial |
|
Kneus hierboven. |
|
niet op letten, prima muziek allemaal nederlandstalig? idee voor 1e cd : Paalfaal - impotentia musica signature |
|
niet als corry konings hoop ik |
|
quote: Nope. Allemaal Engelstalig |
|
quote: FAIL Zenial |
|
quote: en de naam... signature |
|
Je kan natuurlijk ook moeilijk doen gewoon om moeilijk te doen... Teksten zijn dus Engelstalig, bandnaam Nederlandstalig |
|
Faal speelt op 4 oktober op bredaDOOM samen met Ataraxie, Izah en Marche Funebre! |
|
Filmpje! |
|
Vette muziek is dit ja. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 27-01-2009 21:06] |
|
Dude... het was gaaf hoor iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Wat zeg je, Roy |
|
Anders zit je je maar voor niks te verheugen op iets wat over dik 8 maanden zou zijn, maar er niet is iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik loop altijd een jaar achter. |
|
Een hoop hippe moderne termen om iets te omschrijven wat MDB al 15 jaar geleden deed maar dan zonder clean vocals die kut klinken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: + 1, en de riffs die ook kut klinken. Net als dat keyboardje. Aka, wat een bagger. |
|
quote: Wat een zielig gezeik. Dit vergelijken met MDB slaat totaal nergens op. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Hoeveel seconden heb je geluisterd chel, 1? Niet alles wat doom is is MDB .. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |